Gå til innhold

Hva synes du fremhever rumper best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rumper er så klart finest uten noe på - men hvilken antrekk gjør at du må kaste noen ekstra blikk på din/en mann eller dames bakdel? (dressbukser, joggebukser, skinny jeans, vide jeans, skjørt, kjoler osv osv.) 

Jeg er svak for dressbukser på menn og vide jeans på damer :) 

Anonymkode: 784f8...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treningstights.

Anonymkode: d366e...5b9

• Liker 1
Skrevet

Stramme jeans på dama. Da får jeg ståkuk!

Anonymkode: 67284...8d5

• Liker 2
Skrevet

Dritt lei ræv fokus 😄

Anonymkode: 07b2f...4fe

• Liker 3
Skrevet

Prøv med litt backspace før du sender inn svar neste gang... du tar sånn plass😂

Jeg synes rompa ser nydeligst ut med klærne på jeg da, det er noe med det "usette" som tenner meg mest. jeg skal ikke si hvilken form jeg liker best... det blir så urettferdig, og det skaper bare frustrasjoner for kvinner som ikke er fornøyd. jeg kan like gjerne si at alle romper har sin sjarm, jeg kan ikke beskrive rompa til noen jeg ikke elsker heller..

Gjest Paramount
Skrevet

De deiligste rumpene ser du i tights stort sett. Alt er finest i tights, så det er litt urettferdig. For de som ikke har de fineste rumpene, men ønsker et løft, er dressbukse tingen. De aller fleste rumper blir finere i dressbukser. Dressbukser gjør også litt for store lår slankere og meget sexy. Jeg har en svakhet for joggebukser som sitter stramt rundt hoftene. Det er noe varmt og mykt over gode joggebukser. Både fysisk og psykisk.

Skrevet

Tights eller tettsittende kjole

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste får faktisk en relativt deilig rumpe i tights. Til og med svigermor har en deilig rumpe i tights. Store pupper har hun også. Faen, nå ble jeg kåt på svigermor... 

Anonymkode: 53af4...cfe

Skrevet

Trange stramme jeans fremhever en kvinne rumpe best😍

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dritt lei ræv fokus 😄

Anonymkode: 07b2f...4fe

La meg gjette.. fordi det stadig påminner deg om at du ikke ser bra ut selv? Kommer ikke til å stoppe oss andre å nyte unge fine sprettrumper

Anonymkode: 83145...11e

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

La meg gjette.. fordi det stadig påminner deg om at du ikke ser bra ut selv? Kommer ikke til å stoppe oss andre å nyte unge fine sprettrumper

Anonymkode: 83145...11e

Greit at du tenker dette, men hvorfor fortelle det? Enten du har rett eller feil, så er det absolutt ikke positivt. Nettvett er en god ting.

Skrevet

smal midje

Anonymkode: dca76...72c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...