AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 For ca 1 år siden hadde jeg et one night stand (noe jeg kunne vært foruten), jeg var brisen og han var full. Han bet meg så intenst hardt i niplene at jeg begynte å blø på venstre. Husker det gjorde vondt, men merket det ikke så veldig pga alkoholen. Jeg husker jeg skubbet han vekk fra meg og at han sluttet, så gikk det videre til sexen. Men, dagen etter hadde jeg blåmerker det og smerter. Dette gikk bort av seg selv med tiden. Jeg begynte å tenke på dette plutselig, for jeg kjenner ikke kåthet når jeg blir rørt på venstre pupp, kun høyre. Kjenner det godt når jeg onanerer også, det er akkurat som at jeg har mistet følelser i venstre. Kom gjerne med tanker rundt dette, synes det er litt plagsomt. Er det murlig å miste følelser der når man blir bitt så hardt? Anonymkode: 8a98e...529
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Det tror jeg er mulig. Mamma har ikke følelse i brystvortene sine fordi jeg tygde de i hjel når jeg var baby.. Anonymkode: a3312...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå