Gå til innhold

Ble dumpet av ei dame jeg sitter i styret i en studentaktivitet med, vurderer å slutte

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 måneder siden ble jeg dumpet av ei dame som jeg sitter i styret (frivillig) i en fritidsaktivitet med. Det var et forhold der vi hadde våre utfordringer med religion etc. Hun flørtet med alle mulige andre menn bak min rygg, og endte tilslutt med å dumpe meg og prøver vel nå på å få en bedre kjæreste. 

Saken er den at jeg og henne fortsatt sitter i samme styret i den fritidsaktiviteten der vi møtte hverandre, og jeg er fortsatt ganske såret, men har fortsatt ikke kjærlighetssorg lengre. Jeg vurderer veldig å slutte i denne aktiviteten og finne en annen klubb for denne aktiviteten, bare for å komme vekk fra henne. Det jeg er redd for er at jeg får et dårlig rykte i byen og miljøet, fordi jeg dropper plikten min i styret og dermed må stillingen utlyses på nytt via et ekstraordinært styremøte. Det er som nevnt en frivillig stilling, og generelt er det vanskelig å finne folk til å ta disse vervene. 

Jeg er på den ene siden redd for å få et dårlig rykte i miljøet mitt og i byen og overfor fremtidige potensielle kjærester og venner etc, på den andre siden vil jeg ikke ha mere med eksen min å gjøre, fordi hun behandlet meg så dårlig.

Anonymkode: 458b1...fae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som politikere, trekk deg av personlige årsaker.

På et eller annet tidspunkt slutter folk, du fikk jo vervet av en annen en eller gang.

Anonymkode: 25b06...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...