AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har jobbet et års tid i en familie barnehage. Jeg har hatt det veldig tøft der, og følt meg veldig alene. Jeg har hatt alt ansvar, og ikke fått tilbakemeldinger. Ikke engang på ting jeg har lagt ut på Facebook side og lignende. Bare følt meg rett og slett helt totalt alene om alt, uten at noen har kommet med hverken tilbakemeldinger på det jeg har gjort eller forslag til egne ideer. Det var også svært mye fravær og jeg visste aldri hvem jeg fikk på jobb den aktuelle dagen. Etterhvert har jeg utviklet litt angst, og er redd dette skal ødelegge for meg i ny jobb. Bør jeg ta en samtale med forje jobb rundt dette, for å rense luften og gi en tilbakemelding for deres del også? Eller bør jeg snakke med andre om dette? Anonymkode: a2def...d14
Knirke Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Jeg kan ikke gi en vurdering av hva du har opplevd som kjipt på jobben, eller i hvilken grad, men man har ikke "litt angst". Enten har du en angstdiagnose, eller så har du ikke. Diagnostisering gjør du ikke selv, det gjøres av lege. Hvis du har angst: Snakk med psykolog. Hvis du bare er litt engstelig for ny jobb, så er det helt normalt. Det er sikkert sunt for deg å bytte miljø. Ikke heng deg opp i den gamle jobben, bare "let it go" og start i ny jobb med blanke ark😉 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Problemer på gamle jobben er på en måte ikke vits i å begynne å nøste opp i nå. Det kan i verste fall føre til større angst hos deg om du ikke får svarene du trenger. Anonymkode: c5923...780 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå