Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nylig et Medik8 produkt via bangerhead. De har for øyeblikket tilbud på endel av produktene fra Medik8,og jeg vurderer å kjøpe et par til. 

Lurer på om noen har handlet fra denne siden og vet hvor ofte de har tilbud, kampanjer og liknende? Og  varerer de veldig på hva som de har kampanjer på, eller kan jeg anta at medik8 produkter vil være på tilbud med jevne mellomrom?

Anonymkode: 79eca...c06

Skrevet

Det har faktisk skjedd noen ganger at jeg skal kjøpe nye fra Lyko, men så googler jeg produktet og ser at Bangerhead har det billigere. Har handlet en del der i det siste. 

Sjekk hvor mye produktet koster på andre nettsteder før du kjøper. Det er enkelt å sjekke det, bare skriv inn hele navnet på produktet på google og søk. Da får du opp nettbutikkene det selges i og pris 

Anonymkode: fcabe...9be

• Liker 1
Skrevet

De har tilbud av og til, ja. Kjøpte noe fra Medik8 der før jul på 25%. Og Skincity hadde 30%, så handlet endel der også. Medik8 er et av mine favorittmerker. 

Skrevet

Har bare gode erfaringer med bangerhead. Vet ikke noe om det merket du etterspør. Men opplever at de har kampanjer på drt jeg er ute etter jevne mellomrom ihvertfall 😊

Anonymkode: ea74f...f8b

• 2 uker senere...
Skrevet
jukkapalme skrev (På 11.1.2022 den 19.09):

De har tilbud av og til, ja. Kjøpte noe fra Medik8 der før jul på 25%. Og Skincity hadde 30%, så handlet endel der også. Medik8 er et av mine favorittmerker. 

Vurdere å kjøpe et serum fra medik8, men siden jeg ikke har erfaring med det merket er jeg litt skeptisk. Har du prøvd Hydr8 B5? 

Anonymkode: 2cc1b...72e

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vurdere å kjøpe et serum fra medik8, men siden jeg ikke har erfaring med det merket er jeg litt skeptisk. Har du prøvd Hydr8 B5? 

Jepp, det har jeg og det er helt fantastisk! 😍 Beste jeg noen gang har prøvd og jeg har gjenkjøpt det flere ganger. Få ingredienser også, noe som er veldig positivt.

Skrevet
jukkapalme skrev (3 timer siden):

Jepp, det har jeg og det er helt fantastisk! 😍 Beste jeg noen gang har prøvd og jeg har gjenkjøpt det flere ganger. Få ingredienser også, noe som er veldig positivt.

Så bra, da tror jeg at jeg bestiller det🤩 Hvilken er det du bruker, B5 eller B5 intense? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så bra, da tror jeg at jeg bestiller det🤩 Hvilken er det du bruker, B5 eller B5 intense? 

Gjør det 😊 Jeg tror neppe du vil angre, for det er virkelig verdens beste fuktserum 🤩 Jeg bruker den vanlige B5. Men har en mini av intense også som fulgte med i et sett jeg kjøpte, men har ikke testet den enda. 

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Gjør det 😊 Jeg tror neppe du vil angre, for det er virkelig verdens beste fuktserum 🤩 Jeg bruker den vanlige B5. Men har en mini av intense også som fulgte med i et sett jeg kjøpte, men har ikke testet den enda. 

Har bestilt den nå🥰 Kan jeg spørre deg hvilken hudtype du har? Har selv en kombinasjonshud, så krysser fingrene for at den passer min hudtype🙏

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har bestilt den nå🥰 Kan jeg spørre deg hvilken hudtype du har? Har selv en kombinasjonshud, så krysser fingrene for at den passer min hudtype🙏

Kombinasjonshud her også :) Yeeey, håper du blir fornøyd! 😻 Men det blir du helt sikkert. Fukt er jo noe alle hudtyper trenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...