SuzsuZ Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Ville vært fint med en tråd hvor man kan sammenligne tester som har endt opp å være kjemisk. Har dere noen bilder å dele? Jeg tror jeg opplever kjemisk nå da testene ikke øker i styrke og er veldig svake. Skal måle hcg så får vi se ☺️
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Har du prøvd å teste et annet merke? Kan jo hende de testene har en dårlig funksjon? 😊 Anonymkode: 85397...13c 2
s0la Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Håper det går bra! ❤ Ja ville nok fått det bekrefta. Krysser fingrene! Sånn var mine da jeg opplevde kjemisk. Venstre var min sterkeste strek, så ble den svakere og svakere. Blødde noe ekstremt og fikk sterke menssmerter. Ble gravid en måned senere. 😊
Elise93 Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Sånn var min kjemiske. Dagen etter var det blenda test og mensen kom. Dine streker ser strekere ut 🙏🥰 ville prøvd et annet merke som noen skrev her.
Prøvermammaen Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 SuzsuZ skrev (9 timer siden): Ville vært fint med en tråd hvor man kan sammenligne tester som har endt opp å være kjemisk. Har dere noen bilder å dele? Jeg tror jeg opplever kjemisk nå da testene ikke øker i styrke og er veldig svake. Skal måle hcg så får vi se ☺️ Enig! En sånn tråd kan nok hjelpe mange ! men jeg synes du skal teste med flere merker, ikke sikkert du opplever kjemisk. Håper det er en spire 🥺❤️ ene gangen jeg opplevde kjemisk, fikk jeg kun positiv tester en dag, og ikke flere dager enn den ene ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 Har dessverre ikke bildene lengre, men jeg testet først positivt med tidligtest 13dpo. Mulig jeg tar feil, men burde ikke en tidligtest slå ut litt før? 9-11 dpo? Jeg drakk også lite før test. De to påfølgende dagene tok jeg nye tester og de var omtrent lik, bittelitt mer farge om jeg la godviljen til. Tok også CB digital tredje dagen som slo ut 1-2 uker. Med tre tester i tre dager trodde jeg at jeg var trygg. Hadde så tenkt å teste x 1 i uken (sånn jeg ikke skulle bli overrasket om det virket som hcg sank). Men uken etter første positive test så begynte jeg å blø. Jeg har en mistanke om at kjemisk skjedde rundt tiden jeg testet? Og at digital og strimlene viste graviditet kun fordi det var rester av hcg? Anonymkode: f5a69...c87
SuzsuZ Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Takk for at dere deler! ☺️ Jeg har bare Makesure testene liggende men får babyplan forhåpentligvis i morgen. Testen fra i morges viste det samme som de tidligere dagene Endret 12. januar 2022 av SuzsuZ Bilde
SuzsuZ Skrevet 14. januar 2022 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2022 Tenkte å oppdatere med hcg verdi. Siste testen her var 16 DPO og hcg var 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå