Gå til innhold

Hvilken bodycream fra Rituals synes du er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips, av dere som bruker Rituals om hvilken synes du er best? :)

Anonymkode: cc71d...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://lyko.com/no/rituals/rituals-the-ritual-of-sakura-body-cream-1?gclid=Cj0KCQiA8vSOBhCkARIsAGdp6RQuVc48eqWrapzCT_WaelGifGZDs0YuG-JaIS010FjUKluDBS6fUfcaAgXJEALw_wcB

Denne er min favoritt som jeg kjøper igjen og igjen, syns den lukter sykt digg og har digg konsistens. Body skrubb i samme serie er også veldig deilig, etterlater veldig myk og føles som man har smurt seg med krem i det man kommer ut av dusjen, så den gir masse fukt :) 

Anonymkode: 2ffa4...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

https://lyko.com/no/rituals/rituals-the-ritual-of-sakura-body-cream-1?gclid=Cj0KCQiA8vSOBhCkARIsAGdp6RQuVc48eqWrapzCT_WaelGifGZDs0YuG-JaIS010FjUKluDBS6fUfcaAgXJEALw_wcB

Denne er min favoritt som jeg kjøper igjen og igjen, syns den lukter sykt digg og har digg konsistens. Body skrubb i samme serie er også veldig deilig, etterlater veldig myk og føles som man har smurt seg med krem i det man kommer ut av dusjen, så den gir masse fukt :) 

Anonymkode: 2ffa4...824

Tusen takk for svar :) 

Jeg bruker også denne for tiden og er storfornøyd, men vil også prøve noen andre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova

Ayurveda (den røde) er favoritten, men på sommeren bruker jeg karma (turkis) de har åså solkrem i samme serien så jeg liker å bruke flere produkter i samme lukten samtidig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (14 timer siden):

Ayurveda (den røde) er favoritten, men på sommeren bruker jeg karma (turkis) de har åså solkrem i samme serien så jeg liker å bruke flere produkter i samme lukten samtidig :) 

Åh den karma er så ekkel synes jeg, dem gamle var mye bedre men den nye er ekkel, uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweet Jasmine håndkrem er i hvert fall  helt nydelig! 

Anonymkode: 6a9e4...db8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StellaNova
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Åh den karma er så ekkel synes jeg, dem gamle var mye bedre men den nye er ekkel, uff..

😮 Har de endret oppskriften? Har ikke brukt den siden sommeren, men kjøpte noen produkter på salg nå, fordi det kommer en naturlig formel står det på de nye karma produktene, tenkte de bare bytta ut skrubbe partiklene i body scruben men de endrer mer da 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rituals of Jing. 👍

Synes den lukter "mildere" enn de andre.

Liker også godt Rituals of Amsterdam, men den er limited edition og kan være vanskelig å få kjøpt i fysisk butikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mehr (tidligere happy buddah) synes jeg lukter veldig godt, Amsterdam-serien er også god hvis man ønsker litt mildere lukt. 

Synes ikke noe om sakura-serien, altfor kraftig for min smak. Men lukt og smak er jo veldig individuelt

Anonymkode: 72359...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (3 timer siden):

😮 Har de endret oppskriften? Har ikke brukt den siden sommeren, men kjøpte noen produkter på salg nå, fordi det kommer en naturlig formel står det på de nye karma produktene, tenkte de bare bytta ut skrubbe partiklene i body scruben men de endrer mer da 😔

Ja. Jeg hadde fått en pakke fra Karma i gave for to år siden, og brukte den bodycreamen i fjor sommer, og elsket den men når jeg skulle kjøpe samme, så hadde de byttet utseende på krukken og også kremen, den føles veldig fett å ta på og fet blir den på huden også. 😞Skikkelig ekkel, synes jeg. Men det er meg da! Kanskje du vil like den. 😊🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavesett til jul, Ayurveda (den røde serien). Synes den er helt nydelig, både dusjskummet og bodylotion. 

Mye lukt da, så dropper parfyme hvis jeg smører på bodylotion før jeg drar på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...