Gå til innhold

Jeg bedro min (tidligere) samboer, nå er jeg igjen utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 27 årig gutt som var i et godt samboerskap for et par måneder siden. Jeg har vært utro mt samboeren min, og det hovedårsaken (ikke eneste årsak) til at det er slutt nå, og utro har jeg jo vært veldig mange ganger.  Jeg har blitt forlatt av henne jeg trodde jeg skulle bli gammel med og har flyttet på et kollektiv med andre studenter. Det er skikkelig dritt for å si det pent, jeg har ingen interesse av andre damer, og har forklart eksen min at jeg elsker henne og jeg aldri vil bedra henne igjen, hvis jeg skulle få sjansen av henne pånytt, men hun har blokkert nummeret mitt på telefonen sin tror jeg, og svarer ikke på brevene mine heller. Hun truet med å politianmelde meg hvis jeg kommer tilbake til leiligheten hennes (der vi bodde) igjen.... Jeg trodde ikke jeg skulle bli så lei meg, fordi jeg vet at det ikke er noe problem for meg å få en ny kjæreste, men nå merker jeg savnet etter henne. Hun var viktig for meg, og vil ikke ha noe mere med meg å gjøre. Jeg var med kamerater til helga der de prøvde å bistå meg litt igjennom dette.

Vær så snill å ikke skriv stygge innlegg folkens, men prøv å vis forståelse for situasjonen...

Anonymkode: 32a89...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har litt å jobbe med før du går inn i et forhold igjen. Dra til psykolog kanskje? Du vet jo selv at du ikke kan holde på sånn, men kanskje er det en grunn til at du er sånn?

Anonymkode: 857d4...ad5

• Liker 13
Skrevet

Ja, det er fæle greier. Du har gjort noe galt, og forventer trøst og klapp på skulderen.

Det får du ikke her. Det eneste vi kan håpe på er at du ikke gjør det samme igjen i et senere forhold. Hvis du finner noen som er villig til å satse på en svinepels, da...

Anonymkode: 49a28...47e

• Liker 9
Skrevet

Kanskje du skal tenke på om du egentlig er polygam? Og finne deg noen som ser på verden på samme måte?

Hvis du ikke klarer å holde deg bare til en person, så vær et bra menneske og finn noen som vil leve livet på samme måte og ikke lov og lyv for noen som ikke vil ha et sånt forhold.

Anonymkode: 36dae...84b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er en 27 årig gutt som var i et godt samboerskap for et par måneder siden. Jeg har vært utro mt samboeren min, og det hovedårsaken (ikke eneste årsak) til at det er slutt nå, og utro har jeg jo vært veldig mange ganger.  Jeg har blitt forlatt av henne jeg trodde jeg skulle bli gammel med og har flyttet på et kollektiv med andre studenter. Det er skikkelig dritt for å si det pent, jeg har ingen interesse av andre damer, .............

Greia du må forstå er at det bare er du som har vært i et Godt samboerskap.  Eksen din har vært i et elendig samboerskap der det ikke minst har manglet respekt.

Suck it up buttercup.

• Liker 23
Skrevet

Troll. 

Anonymkode: 9b1e6...be6

• Liker 3
Skrevet

Ingen sympati fra meg, og du får heller ingen forståelse. La exen din være! Du har såret henne nok, og hun trenger ikke å se navnet ditt over alt og bli påmint det som skjedde. Du elsker ikke henne når du klarer å gjøre noe sånt mot henne. Du er virkelig en idiot. Prøv å bli et bedre menneske.

Anonymkode: bb7e5...56c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at du er veldig ung og har en del å lære om deg selv i et langvarig forhold.

Det er bra at du angrer! Utroskap er utrolig sårende og vondt for de som opplever det. 
Hvis hun er ferdig med deg og ikke ønsker kontakt så må du nesten bare akseptere at du såret henne og at du må respektere hennes grenser. 

Så kan det jo hende at hun er åpen å snakke med deg når det har gått litt tid...

Det er uansett viktig at du snakker med noen og prøver å komme deg videre med eget liv. Jeg ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 104ab...8b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at du er veldig ung og har en del å lære om deg selv i et langvarig forhold.

Det er bra at du angrer! Utroskap er utrolig sårende og vondt for de som opplever det. 
Hvis hun er ferdig med deg og ikke ønsker kontakt så må du nesten bare akseptere at du såret henne og at du må respektere hennes grenser. 

Så kan det jo hende at hun er åpen å snakke med deg når det har gått litt tid...

Det er uansett viktig at du snakker med noen og prøver å komme deg videre med eget liv. Jeg ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 104ab...8b1

Han er 27 år gammel.........

Nei du, du nå nok bare gå videre. Neste gang er du åpen om at du liker å ha mange partnere og finner deg ei dame som også liker å ligge litt rundt selv om hun er i et forhold. Da blir det ikke noe problem at du ikke klarer å være trofast :)

Anonymkode: 832e1...1ef

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er en 27 årig gutt som var i et godt samboerskap for et par måneder siden. Jeg har vært utro mt samboeren min, og det hovedårsaken (ikke eneste årsak) til at det er slutt nå, og utro har jeg jo vært veldig mange ganger.  Jeg har blitt forlatt av henne jeg trodde jeg skulle bli gammel med og har flyttet på et kollektiv med andre studenter. Det er skikkelig dritt for å si det pent, jeg har ingen interesse av andre damer, og har forklart eksen min at jeg elsker henne og jeg aldri vil bedra henne igjen, hvis jeg skulle få sjansen av henne pånytt, men hun har blokkert nummeret mitt på telefonen sin tror jeg, og svarer ikke på brevene mine heller. Hun truet med å politianmelde meg hvis jeg kommer tilbake til leiligheten hennes (der vi bodde) igjen.... Jeg trodde ikke jeg skulle bli så lei meg, fordi jeg vet at det ikke er noe problem for meg å få en ny kjæreste, men nå merker jeg savnet etter henne. Hun var viktig for meg, og vil ikke ha noe mere med meg å gjøre. Jeg var med kamerater til helga der de prøvde å bistå meg litt igjennom dette.

Vær så snill å ikke skriv stygge innlegg folkens, men prøv å vis forståelse for situasjonen...

… og ikke ett eneste ord om henne?

Ikke ett eneste ord om hva du har utsatt henne for, hvor fælt hun har det, eller at hun faktisk ikke fortjente dette?

Bare hva du vil og hvordan du har det? Det lille du føler av anger er kun basert på dine behov?

Og så vil du på toppen av det hele ikke høre stygge ting…?

Tror kanskje du bør få hjelp med egosentrisiteten din.

• Liker 5
Skrevet

Du må ransake deg selv og tenke deg igjennom angående HVORFOR du var utro? Når du får jobbet med det, så blir du kanskje mer selvbevisst og kan klare å akseptere at din ex ikke vil ha deg tilbake. Å bli bedratt knuser hjertet til den du bedrar. Du kan ikke forvente at hun tilgir deg. 

Gå videre. 

Anonymkode: d7f77...260

Skrevet

Dette er sikkert bare troll uansett. Hvilken mann skriver på den måten som du gjør om han faktisk er utro i skrivende stund. Den som er utro bryr seg faen ikke om dama si. I tillegg så ble du borte kjære ts, og du svarer heller ikke på mer kommentarer :)

Anonymkode: bb7e5...56c

• Liker 3
Skrevet

Dette skjer jo, har skjedd meg 🤕 Utro-tilgivelse, utro-tilgivelse osv … synd det er barn i bildet .. måtte til slutt gå fordi han holdt aldri det han lova. 

Anonymkode: a7072...ccb

• Liker 1
Skrevet

Det er vondt å miste noen du elsker. Men selv om du vet 100% at du aldri kommer til å være utro igjen, så vet ikke eksen din det. Hun kommer antakeligvis aldri til å stole på deg igjen. Det er prisen en må betale for å være utro. Man gambler gjerne på å ikke bli oppdaget, men før eller siden så ordner karma opp.

Anonymkode: 6989f...8ee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Høres ut som du har litt å jobbe med før du går inn i et forhold igjen. Dra til psykolog kanskje? Du vet jo selv at du ikke kan holde på sånn, men kanskje er det en grunn til at du er sånn?

Anonymkode: 857d4...ad5

Hvis du ikke klarer å la være å være utro så må du gjøre noe for å komme ut av det mønsteret. Søk hjelp! Ellers er det sånn at alle må ta konsekvensene av egne handlinger. Skjønner at du angrer og er lei deg, men det hjelper ingen verdens ting. Du får lære av det som har skjedd nå til senere. Det er sånn livet er. Man gjør feil, og må ta konsekvensen av det. De dumme er de som ikke lærer av det.

Anonymkode: 3688a...37a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke klarer å la være å være utro så må du gjøre noe for å komme ut av det mønsteret. Søk hjelp! Ellers er det sånn at alle må ta konsekvensene av egne handlinger. Skjønner at du angrer og er lei deg, men det hjelper ingen verdens ting. Du får lære av det som har skjedd nå til senere. Det er sånn livet er. Man gjør feil, og må ta konsekvensen av det. De dumme er de som ikke lærer av det.

Anonymkode: 3688a...37a

Hjelp? Hva slags hjelp er det du tenker på og hvem tilbyr denne hjelpen? 

Man er som man er. Ekstremt mange er utro, det er så vanlig at det må anses som normalt. 

Anonymkode: d9133...96d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hjelp? Hva slags hjelp er det du tenker på og hvem tilbyr denne hjelpen? 

Man er som man er. Ekstremt mange er utro, det er så vanlig at det må anses som normalt. 

Anonymkode: d9133...96d

En god del av de som er utro gang på gang mangler noe. Lav selvfølelse og stort bekreftelsesbehov, for eksempel. Kanskje noen av de har godt av terapi for å slutte å være drittsekker mot folk de liksom er glad i :) 

Anonymkode: 832e1...1ef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du bør ikke være i et monogamt forhold. 

Anonymkode: 49e24...9b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 12.58):

[...] Jeg trodde ikke jeg skulle bli så lei meg, fordi jeg vet at det ikke er noe problem for meg å få en ny kjæreste [...]

Respekt er avhengig av at man har integritet. Når man er utro forsvinner all respekt og man har ikke lengre integritet. Kvinner vil ha menn med integritet fordi de ønsker å bli respektert.

Jeg reagerer litt på setningen din også. Du trodde du ikke ville bli lei deg fordi det ikke er noe problem å få ny kjærreste. Husk at man ofrer noe når man bestemmer seg for å gå inn i et forhold.

Skrevet
ClausSaus skrev (15 timer siden):

… og ikke ett eneste ord om henne?

Ikke ett eneste ord om hva du har utsatt henne for, hvor fælt hun har det, eller at hun faktisk ikke fortjente dette?

Bare hva du vil og hvordan du har det? Det lille du føler av anger er kun basert på dine behov?

Og så vil du på toppen av det hele ikke høre stygge ting…?

Tror kanskje du bør få hjelp med egosentrisiteten din.

Ikke veldig ofte jeg er enig med deg, men her er du spot on!

Anonymkode: 9b4d1...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...