Gå til innhold

Ekkelt spm… hvordan se forskjell på sperm og slimpropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir du fort kvalm… don’t read!🥴 

Ja… hvordan ser man forskjell? Hadde samleie igår og for to dager siden. Det har kommet gjennomsiktig, noe hvitt tykt (æsj) slim ut. Har aldri opplevd sæd slik, mer at det renner ut som veldig flytende. 
Noen som vet? 

For 5 dager siden ish hadde jeg to omganger med noe som så ut som snørr rett og slett.. 

Anonymkode: f4f0a...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at slimproppen ofte kan ha litt spor av blod i seg. Men det trenger jo ikke å være alltid! Selv opplevde jeg aldri å se noe til slimproppen

Anonymkode: 4d2bc...81b

Skrevet

Slimproppen min hadde konsistens som en glassmanet. Ikke tvil om hva det var. Den kom ut da fødselen ble satt igang sist.

Men nå har jeg skikkelig mye nasty utflod som er slik du beskriver og det er veldig vanlig å ha. Har daglig store menger utflod som er hvit eller blank og som regel veldig slimete, kan henge ut typ 15-20cm når den ikke vil gi slipp og jeg sitter for lenge på do... Så kan godt bare være det.

Anonymkode: a28c8...57e

Skrevet

Altså, jeg regner jo med du har sex regelmessig (+/-) og derav opplevd sæd komme ut. Har du aldri sett sæden lignende før, kan du regne med det er (deler av) slimproppen. Det betyr ikke nødvendigvis noen ting likevel. 

Anonymkode: cc61f...e68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...