Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Vi er ikke prøvere helt enda, men bruker ikke sikrere prevensjon enn å hoppe av i svingen (er ikke noe negativt hvis det skulle bli to blå) Det jeg lurte på, siden dette er noe vi har gjort en stund, kan det være at vi kommer til å få problemer når vi prøver siden det ikke går "galt" nå? Syns alle jeg hører om som gjør dette blir gravide jeg.. Er sikkert litt overbekymra nå, men tanken bare slo meg..
Flugelhorn Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vi har hoppet av i svingen nå i 2 år uten at det har skjedd et "uhell", så tanken har streifet meg også om vi kommer til å få problemer når vi setter igang med virkelig prøving (noe som ikke blir så veldig lenge til) Føler alle som bruker den metoden plutselig blir gravide, men det skjer ikke her i gården nei Men kan jo ver at våre kjære bare er veldig gode til å tette igjen Vi får håpe det går bra! Lykke til når dere begynner prøvingen
Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 jeg tror dette er helt tilfeldig jenter hadde ei vennine som ikke akkurat var forsiktig når hun var singel, og når hun møtte typen hun har i dag,hoppet de av i svingen, men når de bestemte seg for å prøve, tok det 3 mnd før hun ble gravid Så antageligvis bare tilfeldigheter som gjorde at hun ikke ble gravid før det
Iceglow Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 70 % blir gravide i løpet av et år når man PRØVER (altså fyrer løs det man har, på gode tidspunkter), og rundt 20 - 30 % blir gravide i løpet av et år ved bruk av hoppe av i svingen, det kommer selvsagt an på at det blir brukt korrekt. Altså: Hoppe av FØR svingen, ikke I svingen, ikke penetrering før minimum et døgn etter siste utløsning osv. Så mest sannsynlig er alt som det skal være med dere, og vær ikke så skråsikre på at dere ikke blir gravide før det er helt planlagt Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 70 % blir gravide i løpet av et år når man PRØVER (altså fyrer løs det man har, på gode tidspunkter), og rundt 20 - 30 % blir gravide i løpet av et år ved bruk av hoppe av i svingen, det kommer selvsagt an på at det blir brukt korrekt. Altså: Hoppe av FØR svingen, ikke I svingen, ikke penetrering før minimum et døgn etter siste utløsning osv. Så mest sannsynlig er alt som det skal være med dere, og vær ikke så skråsikre på at dere ikke blir gravide før det er helt planlagt Lykke til ← jepp.. de som hevder de har blitt gravide av å hoppe av i svingen ( eller ved p-pillebruk) Har nok ikke brukt det på "riktig" måte. Dersom man har sex og spruter inni dama har man jo mao IKKE hoppet av i svingen sjøl om det kanskje var meningen i utgangspunktet. Syns også det er påfallende mange som blir gravide mens de går på piller. P piller skal jo være 99% sikker ved riktig bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå