Kid-a Skrevet 12. oktober 2002 #1 Del Skrevet 12. oktober 2002 ... de beste musikerne er de som tjener minst penger? Mens sånne som Britney, som har utseendet med seg (dog svært lite annet), tjener seg søkkrike på å fortelle at vi bare skal komme å ta henne? Urettferdigheten eier ingen grenser!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. oktober 2002 #2 Del Skrevet 12. oktober 2002 Vel, nå er det en trøst at de som skriver låtene tjener veldig gode penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Skrevet 12. oktober 2002 #3 Del Skrevet 12. oktober 2002 Britney er søkkrik fordi verden vil bedras.... Det er alle de som har kjøpt platene hennes som har gjort henne søkkrik... Med fare for å tråkke på noen tær..."Baby hit me one more time" ER en tøff låt! Bank i bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #4 Del Skrevet 12. oktober 2002 Helt enig med den Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #5 Del Skrevet 12. oktober 2002 Helt enig med deg, Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 13. oktober 2002 Neida, Ann, det er den ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 9. november 2002 #7 Del Skrevet 9. november 2002 enig med deg kid-a! når det gjelder britney, venter jeg bare på at buksene hennes skal falle ned..det er snakk om hoftebukser der ja.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 9. november 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 9. november 2002 Hører du på radiohead, Ragnalina?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 10. november 2002 #9 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg *dyrker* Radiohead, Kid-a! :D (og nicket ditt har vel bittelitt med Radiohead å gjöre??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 10. november 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 10. november 2002 Jepp... liker Kid A veldig godt, og har hentet litt inspirasjon derfra.... Hva synes du om plata?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 10. november 2002 #11 Del Skrevet 10. november 2002 Sitat ... de beste musikerne er de som tjener minst penger? Mens sånne som Britney, som har utseendet med seg (dog svært lite annet), tjener seg søkkrike på å fortelle at vi bare skal komme å ta henne? Urettferdigheten eier ingen grenser!!!! Urettferdighet har ingen ting med at markedet bestemmer. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 10. november 2002 #12 Del Skrevet 10. november 2002 tok litt tid 'å bli kjent med' plata, men nå er det en av platene jeg stadig kommer tilbake til. Har også veldig sans for live-plata, I might be wrong, som jeg hörer mest på nå for tiden. Liker Radiohead, jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå