AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Vi har prøvd å bli gravide igjen ganske lenge, også vært gjennom ett IVF-forsøk. Tiden renner ut, det var kanskje ikke sånn at vi skulle få oppleve en fødsel og hyggelig barseltid. Bestemt at jeg prøver med Letrozol i et halvt år, da er jeg 41. Siste sjanse, vi krysser fingrene. Hvordan er deres erfaring med kun Letrozol? Anonymkode: 08b79...f3c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Jeg fikk det pga pcos og mange prøveperioder. Tok enkel dose × 2, dobbel dose × 4, og 3 doser med trippel. Ble da gravid på 3 med trippel. Mistet i MA. Var 40. Begynte så rett på trippel dose neste gang, og ble gravid på 4 forsøk, like før jeg fylte 41. Før jeg begynte på letrozol første gangen, så hadde vi prøvd i over 3 år etter en SA. Så her må jeg ihvertfall si meg fornøyd med dem. Anonymkode: d4ca0...853 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 16.10): Jeg fikk det pga pcos og mange prøveperioder. Tok enkel dose × 2, dobbel dose × 4, og 3 doser med trippel. Ble da gravid på 3 med trippel. Mistet i MA. Var 40. Begynte så rett på trippel dose neste gang, og ble gravid på 4 forsøk, like før jeg fylte 41. Før jeg begynte på letrozol første gangen, så hadde vi prøvd i over 3 år etter en SA. Så her må jeg ihvertfall si meg fornøyd med dem. Anonymkode: d4ca0...853 Så fint å høre! ❤️ Jeg skal teste fra februar og er veldig spent. Har prøvd siden mai 2018. Anonymkode: 08b79...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå