AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Jeg forsøker å laste ned TikTok til mitt barn, men ved forsøk på dette får jeg tilbakemelding fra TikTok om at "Sorry, looks like you've not eligible for TikTok.. But thanks for checking us out." til tross for at barnet er gammelt nok for TikTok! Jeg har også forsøkt å gjøre det slik at barnet er ett år eldre enn det det egentlig er, men får denne feilmeldingen også da. Tips? Anonymkode: a50b6...6e5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Vær glad for det. Barn har ikke noe der å gjøre. Anonymkode: 315d8...f6a 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: d0193...d95
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Vær glad for det. Barn har ikke noe der å gjøre. Anonymkode: 315d8...f6a Kvinneguiden i ett nøtteskall. Kan du ikke la være å svare, hvis du ikke vil svare på spørsmålet. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: d0193...d95 Innenfor det som er lov. Det hadde jo vært fint med et svar på spørsmålet mitt, men jeg burde jo skjønt at KG ikke er rette stedet å spørre. 🙄 Anonymkode: a50b6...6e5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinneguiden i ett nøtteskall. Kan du ikke la være å svare, hvis du ikke vil svare på spørsmålet. Innenfor det som er lov. Det hadde jo vært fint med et svar på spørsmålet mitt, men jeg burde jo skjønt at KG ikke er rette stedet å spørre. 🙄 Anonymkode: a50b6...6e5 Innfor det som faktisk er lov eller det du tror er lov fordi «alle» vennene til ungen også har tiktok? Hvis du lager med ungen sin bursdag er det kanskje det som er problemet. Hva med å ventet til det er gammelt nok til å være på SoMe? Anonymkode: 65e3f...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinneguiden i ett nøtteskall. Kan du ikke la være å svare, hvis du ikke vil svare på spørsmålet. Innenfor det som er lov. Det hadde jo vært fint med et svar på spørsmålet mitt, men jeg burde jo skjønt at KG ikke er rette stedet å spørre. 🙄 Anonymkode: a50b6...6e5 Det er jo tydelig at barnet er under alderen, når du ikke en gang klarer å svare på et enkelt spørsmål. Og nei, det er ikke KG i et nøtteskall. Jeg hadde sagt EKSAKT det samme til deg face to face. Et barn under 16 år har INGENTING å gjøre på Tik Tok. Det må gå ann å finne annen underholdning for barnet. Selv enkelte 18-åringer på Tik Tok er ikke moden nok til å ha det. Anonymkode: 928fd...c71 2
Gjest Keikolina Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 (endret) Har sett likrester i sofa/senger der, tro meg ikke noe sted for barn. Endret 11. januar 2022 av Keikolina
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 Har du prøvd å avinstallere appen? Det hender den klikker når man skal registrere seg. Opplevde det samme her. Og jeg er mer en gammel nok. Er visst flere som opplever samme problem. Er oppskrifter på nettet for hvordan man kan fikse det. Anonymkode: bbcb7...b05
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Kvinneguiden i ett nøtteskall. Kan du ikke la være å svare, hvis du ikke vil svare på spørsmålet. Innenfor det som er lov. Det hadde jo vært fint med et svar på spørsmålet mitt, men jeg burde jo skjønt at KG ikke er rette stedet å spørre. 🙄 Anonymkode: a50b6...6e5 Du omtaler det som et barn men tiktok har jo 13års-grense og de færreste kaller vel 14-15-åringer for barn? Sikkert derfor man tenker det er snakk om et yngre barn her. Om det ikke funker med fødselsdato som tilsier at bruker er over 13 ville jeg forsøkt å reinstallere appen. Anonymkode: a58b7...c09
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Skrevet 11. januar 2022 Hvis barnet trenger hjelp til å laste ned appen og lage seg bruker er hen ikke gammel nok. Anonymkode: d10a9...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå