AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Når dere kommer hva gjør dere da? Ønsker dere å trekke dere ut med en gang, stopper dere jukkingen med en gang, ønsker dere å ligge i ro inni dama litt eller hva liker dere? Anonymkode: b292c...421
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Liker å bli liggende der litt, ja...ooooh! ...Men blir bare til det begynner å renne og hun får det travelt med å tørke opp... Anonymkode: 2dc93...79b 1
Doktor Dyregod Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Er så fint der inne. Så har det ikke travelt med å gå ut i kulden 7
PITTY Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 UT, i det friii.. og så vifte me´n som et 17 mai-flagg. For et klissete tema egentlig.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når dere kommer hva gjør dere da? Ønsker dere å trekke dere ut med en gang, stopper dere jukkingen med en gang, ønsker dere å ligge i ro inni dama litt eller hva liker dere? Anonymkode: b292c...421 Siden dama er av det litt vågale og sprø slaget så blir det til å pule på så spermen skvetter veggimellom for deretter på damas kommando gå ned å slikke henne ren og avslutte med intens klining 🙂 Anonymkode: b8da8...31a 8
Bamseklemmer Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 Når jeg nærmer meg utløsning, viser jeg tydelig at jeg kommer, jeg puster høyere og begynner å skjelve med bena... så holder jeg pusten i mange sekunder, klemmer henne hardt inntil meg... så kommer vræle og godordene som ikke kan missforstås. De gangene jeg hører hun nærmer seg ogasmen, fortsetter jeg bare i samme takt og tempo, ellers får hun ikke orgasme. Det kan være ømt, men jeg gjør det bare for at hun skal oppnå orgasmen sin.. Jeg sier aldri at det er ømt å fortsette, da får hun iallefall ikke orgasme🤭 Skjelving med bena er noen ganger fake, men jeg får så mye sterkere og lengre orgasme av det. Det burde både kvinner og menn gjøre...✔️
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 Trekker meg ut og stikker i dusjen Anonymkode: 37402...cc7 1
jabx Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når dere kommer hva gjør dere da? Ønsker dere å trekke dere ut med en gang, stopper dere jukkingen med en gang, ønsker dere å ligge i ro inni dama litt eller hva liker dere? Anonymkode: b292c...421 Det er så varmt og koselig, så det er nesten litt nedtur å trekke seg ut. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 5 minutter siden, jabx said: Det er så varmt og koselig, så det er nesten litt nedtur å trekke seg ut. Enig, kunne gjerne sovnet der! Anonymkode: 2dc93...79b 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enig, kunne gjerne sovnet der! Anonymkode: 2dc93...79b Det gjør min kjære ofte. Jeg synes det er koselig. Han er ofte inni meg lenge etterpå, om stilling gjør det mulig. 💗 Var en tråd her for en god stund siden, og vi som ikke hopper opp og tørker og vasker umiddelbart, men liker å henge sammen og/eller liker følelsen av å være "klissete " etterpå ble kalt ekkel av mange. Det har ikke fått oss til å endre dette. 🤣 Jeg vasker heller sengetøy ofte enn å gå glipp av hvor herlig det er å beholde ham inni meg lenge. 🥰 (Ikke synes jeg mine og hans væsker er noe ekkelt heller, og vi har slikt vernelaken under lakenet, så ingenting går nedi madrass. Sovne med at det renner, ja gjerne! 💗) Anonymkode: 09b67...4bd 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Skrevet 11. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Det gjør min kjære ofte. Jeg synes det er koselig. Han er ofte inni meg lenge etterpå, om stilling gjør det mulig. 💗 Var en tråd her for en god stund siden, og vi som ikke hopper opp og tørker og vasker umiddelbart, men liker å henge sammen og/eller liker følelsen av å være "klissete " etterpå ble kalt ekkel av mange. Det har ikke fått oss til å endre dette. 🤣 Jeg vasker heller sengetøy ofte enn å gå glipp av hvor herlig det er å beholde ham inni meg lenge. 🥰 (Ikke synes jeg mine og hans væsker er noe ekkelt heller, og vi har slikt vernelaken under lakenet, så ingenting går nedi madrass. Sovne med at det renner, ja gjerne! 💗) Anonymkode: 09b67...4bd Herlig! Hvorfor tenke på lakenet i en sådan stund? Er det siste jeg tenker på i alle fall. Litt misunnelig på dere... Men kanskje jeg kan få henne over på min side av senga oftere, hvor jeg skal sove, så er det bare mitt "problem". Anonymkode: 2dc93...79b 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #12 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herlig! Hvorfor tenke på lakenet i en sådan stund? Er det siste jeg tenker på i alle fall. Litt misunnelig på dere... Men kanskje jeg kan få henne over på min side av senga oftere, hvor jeg skal sove, så er det bare mitt "problem". Anonymkode: 2dc93...79b Jeg tenker absolutt ikke på lakenet der og da. Det er ute av situasjonen jeg har kommet frem til at "tisselaken " under vanlig laken sparer madrasser for en del flekker. 😆 Vi fleiper litt om hvem som lå ligge vått, men det er ingen av oss som har veldig mot det egentlig. Der blir nå litt i senga uansett om man hadde løpt og tørket, så jeg ser ikke problemet. Den kosen etterpå er verdt så mye. Elsker å kjenne ham inni meg og armene rundt meg så lenge som mulig. Anonymkode: 09b67...4bd 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 Stusseligste er virkelig når mannen hopper ut på badet med en gang, og vasker seg, og så kaster t-skjorta si eller et håndkle midt i fleisen din så du kan tørke deg. Diggsste er når vi blir liggende omslynget, og han fortsatt inni meg gjerne. Kliss og renning gjør ingenting! Anonymkode: 24250...af1 13
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #14 Skrevet 11. januar 2022 Nå er ikke jeg mann, men det beste er helt klart å sovne i situasjonen. Og menn som ikke har det så travelt med å evakuere er helt klart de beste mennene. 🥰 Anonymkode: 847bb...7c1 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #15 Skrevet 11. januar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker absolutt ikke på lakenet der og da. Det er ute av situasjonen jeg har kommet frem til at "tisselaken " under vanlig laken sparer madrasser for en del flekker. 😆 Vi fleiper litt om hvem som lå ligge vått, men det er ingen av oss som har veldig mot det egentlig. Der blir nå litt i senga uansett om man hadde løpt og tørket, så jeg ser ikke problemet. Den kosen etterpå er verdt så mye. Elsker å kjenne ham inni meg og armene rundt meg så lenge som mulig. Anonymkode: 09b67...4bd Inspirerende, må innse at dette er noe jeg faktisk savner! Hun kan få veldig våte orgasmer og da smetter hun jo bare et håndkle under først, så...hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: 2dc93...79b 3
Bamseklemmer Skrevet 11. januar 2022 #16 Skrevet 11. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå er ikke jeg mann, men det beste er helt klart å sovne i situasjonen. Og menn som ikke har det så travelt med å evakuere er helt klart de beste mennene. 🥰 Anonymkode: 847bb...7c1 Han ramler nok før eller siden ut av seg selv, i det varme våte ellement. Men helt klart, med litt kyssing i aftercare holder jo ereksjonen på plass. Klarer man å ligge slik i 10 minutter, kan man jo alltid begynne å knulle litt forsiktig igjen. De gangene det skjer er jo bare så fantastisk. Kudos til kvinner som er tålmodige❤️ ..å kjenne at den vokser når den er inni musa er himmelsk deilig... Endret 11. januar 2022 av Bamseklemmer 4
Mæn40 Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 Kommer vel litt ann på stillingen man avslutter i, men liker å bli. Noen ganger går det å ta en runde til med en gang. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #18 Skrevet 11. januar 2022 Jeg elsker også når mannen ikke trekker seg ut, men har den inni meg helt til den blir myk og faller ut… eller blir klar til mer. Det er en intim og deilig følelse Anonymkode: e231b...87a 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #19 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Inspirerende, må innse at dette er noe jeg faktisk savner! Hun kan få veldig våte orgasmer og da smetter hun jo bare et håndkle under først, så...hvor vanskelig kan det være? Anonymkode: 2dc93...79b Ja sengetøy må byttes jevnlig uansett. Det er ikke vanskelig, men veldig lett. 😄 Lykke til! Ganske ofte kan ting løse seg ved at man rett og slett forteller hva man ønsker. 😊 Anonymkode: 09b67...4bd 1
Østkantgutt1913 Skrevet 11. januar 2022 #20 Skrevet 11. januar 2022 Digg å være litt inni , og kysse litt bla 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå