Gjest Anonymdame@ Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Jeg testet meg lørdag 08/01 i Lillestrøm kommune. Har fortsatt ikke fått svar på testen 😕 Hvis man tester seg på f.eks. Volvat, kommer prøvesvaret raskt da? Neste gang betaler jeg gjerne for et raskt prøvesvar.
Brud84 Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Da er sansynlig vis testen positiv, og du får svar i dag. De fleste testene på teststasjonen på Lillestrøm blir sendt til ett privat Labratorium. De er egentlig stengt på søndager, men setter opp en runde med tester som kommer inn før kl 17.00 på lørdag.... de som da er positive, blir kjørt en runde eller to til på mandag. Så når på lørdag tok du testen? Hvis du tar hos de private legesenterene sender de til private labatroier de også, og svartiden skal være under 24 timer, bortsett fra i helgene... Håper du får svaret snart! Er så frustrerende å vente!! Kjæresten min testet seg på testasjon en torsdag morgen, og fikk ikke svar før lørdag formiddag... Den var positiv, så da hadde den blitt sekvensert en gang til.
Gjest Anonymdame@ Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Brud84 skrev (2 timer siden): Da er sansynlig vis testen positiv, og du får svar i dag. De fleste testene på teststasjonen på Lillestrøm blir sendt til ett privat Labratorium. De er egentlig stengt på søndager, men setter opp en runde med tester som kommer inn før kl 17.00 på lørdag.... de som da er positive, blir kjørt en runde eller to til på mandag. Så når på lørdag tok du testen? Hvis du tar hos de private legesenterene sender de til private labatroier de også, og svartiden skal være under 24 timer, bortsett fra i helgene... Håper du får svaret snart! Er så frustrerende å vente!! Kjæresten min testet seg på testasjon en torsdag morgen, og fikk ikke svar før lørdag formiddag... Den var positiv, så da hadde den blitt sekvensert en gang til. OK, takk for svar. Jeg tok testen lørdag kl. 15.30.
Loff77 Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Da tror jeg testen har forsvunnet, A-hus har hatt ca 36t svartid siste uka
Milky Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Jeg tok test lørdag og fikk svar søndag morgen. Privat bedrift men de har samarbeid med kommunen så ble gratis. Er vel ikke noe fasit kommer ann på hva slags kapasitet de har
Gjest Anonymdame@ Skrevet 12. januar 2022 #6 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har fortsatt ikke fått svar på testen fra lørdag 08/01 😡🤯 Dette blir siste gang jeg tester meg i kommunen. Neste gang blir det test på jobb eller ved privatklinikk/ privat legesenter. Testet i dag negativt på hurtigtest.
Justlooking Skrevet 12. januar 2022 #7 Skrevet 12. januar 2022 Ser at noen privatklinikker har svar etter et par timer.
Anbefalte innlegg