tordivel Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Ikke fordi jeg gruer meg til selve dagen, men fordi jeg ikke har så mange venner og er redd det ikke blir mer enn meg og et par til.. Har bare to gode venniner, and that's it! Har jo flere bekjente, men vet ikke om de er interessert..
LilleBille Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Hvorfor lage"vanlig" utdrikningslag da? Hvorfor ikke heller ta med de to gode venninnene og ta en dag på spa - og bare kose dere i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 De fleste gleder seg jo til et utdrikningslag, enten de er nære venner av bruden eller ikke. Ser i dagboken din at du er fra Asker; hva med å hinte kraftig til forloveren din om å ta en dag på spa-avdelingen på fjordhotellet f.eks? For da trenger man ikke være så mange, det vil vel bare bli slitsomt med en svær gjeng bråkete og småbrisne damer Og hvis du vil ha et standard utdrikningslag så er jeg helt sikker på at folk vil stille opp. Jeg var i bryllup i høst, gledet meg helt fra de forlovet seg jeg - og jeg var bare bedt til kaffen! Dessverre krasjet utdrikningslaget med ferieavvikling for meg og et par andre, men de regnet med litt forfall der pga at bryllupet var i august. Du gifter deg jo i april, så det bør gå fint. Tipper dette går bra jeg, forloveren din tar nok ansvar og endrer planene dersom det skulle trengs
Søta Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 Regner med at du kan prate med forloveren din da... Si til henne hva du tenker og føler! Dagen skal være din - på dine premisser!
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Hadde det litt slik selv.. Jeg har flere venninner som var invitert, men det endte opp med at halvparten ikke kunne komme (i siste liten). De fleste bor langt unna, og flere har fått babyer siste tiden. Min forlover hadde gjort det kjempekoselig. Vi var 5 stk tilsammen, og hadde det veldig koselig. Det er ikke slik at man må være mange for at det skal være koselig. Men hvis du er redd for at det skal bli få, snakk med din forlover - og sett henne på ideen om en jentetur. Så slipper du å grue deg. Men på den annen side, kan jo være det kommer flere enn du tror?!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå