Gå til innhold

Tips til fine kjoler som passer også gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: e0bbe...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en del kjoler for ikke-gravide i stoff som er veldig tøyelig. De sitter ofte nydelig over en stor mage,  samtidig som de passer like bra etter fødsel. Kjøpte en hos Floyd som jeg brukte i bryllup både noen uker før termin og noen mnd etter fødsel 💃

Anonymkode: f931c...859

• Liker 2
Skrevet

Likte veldig godt Ella kjolen fra Devotion Twins når jeg gikk gravid i fjor. Den koster litt da, rundt 2300kr men hvis man velger en litt nøytral farge kan den brukes til det meste.

Skrevet

Jeg kjøpte et par kjoler fra Boob design sist jeg gikk gravid. Kjempefine både med og uten mage, og med ammeåpning i tillegg 😊

Skrevet

Skulle også skrive Boob Design! Elsker kjolene og toppene jeg har derfra, og brukte de hele ammeperioden i tillegg til graviditeten. 

Anonymkode: f5cd6...4ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skulle også skrive Boob Design! Elsker kjolene og toppene jeg har derfra, og brukte de hele ammeperioden i tillegg til graviditeten. 

KristineS skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte et par kjoler fra Boob design sist jeg gikk gravid. Kjempefine både med og uten mage, og med ammeåpning i tillegg 😊

Hvordan er de i str? 🙂 

Anonymkode: 0201c...d64

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan er de i str? 🙂 

Jeg kjøpte min vanlig størrelse og de passet supert. Veldig myke og stretchy så de formet seg fint etter kroppen både høygravid og etter fødsel. Selv om de var i stretchy materialer så de likevel ikke billige/slappe ut :)

Jeg hadde blant annet disse to: 

https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-breeze-kjole-midnight-blue
Denne var ganske romslig i størrelsen og så ut som et telt når den ikke var knytt i livet, men den ble fin i fasongen med snøringen. Jeg bodde omtrent i denne når jeg gikk rundt høygravid midt i en hetebølge.

https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-la-la-kjole-misty-rose
Denne har jeg også brukt ved flere anledninger også etter graviditet/amming. Ingen som har lagt merke til at det er en gravidkjole.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er de i str? 🙂 

Ganske normale vil jeg si. Jeg bruker 40 til vanlig, og medium har passet fint. Men lurt å lese kommentarene, der nevner folk vanligvis om det er noe med størrelse eller passform. 

Skrevet
KristineS skrev (9 minutter siden):

Jeg kjøpte min vanlig størrelse og de passet supert. Veldig myke og stretchy så de formet seg fint etter kroppen både høygravid og etter fødsel. Selv om de var i stretchy materialer så de likevel ikke billige/slappe ut :)

Jeg hadde blant annet disse to: 

https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-breeze-kjole-midnight-blue
Denne var ganske romslig i størrelsen og så ut som et telt når den ikke var knytt i livet, men den ble fin i fasongen med snøringen. Jeg bodde omtrent i denne når jeg gikk rundt høygravid midt i en hetebølge.

https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-la-la-kjole-misty-rose
Denne har jeg også brukt ved flere anledninger også etter graviditet/amming. Ingen som har lagt merke til at det er en gravidkjole.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ganske normale vil jeg si. Jeg bruker 40 til vanlig, og medium har passet fint. Men lurt å lese kommentarene, der nevner folk vanligvis om det er noe med størrelse eller passform. 

Takk! Synd Jollyroom bare har xs igjen. Men kanskje det kommer inn flere senere 🙂

Har selv en bukse derfra i XL som passer utmerket, enda jeg egentlig bruker XXL eller mer. Så hadde jo vært supert om det gjaldt for de andre plaggene også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...