AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Det finnes en del kjoler for ikke-gravide i stoff som er veldig tøyelig. De sitter ofte nydelig over en stor mage, samtidig som de passer like bra etter fødsel. Kjøpte en hos Floyd som jeg brukte i bryllup både noen uker før termin og noen mnd etter fødsel 💃 Anonymkode: f931c...859 2
aoyt Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Likte veldig godt Ella kjolen fra Devotion Twins når jeg gikk gravid i fjor. Den koster litt da, rundt 2300kr men hvis man velger en litt nøytral farge kan den brukes til det meste.
KristineS Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Jeg kjøpte et par kjoler fra Boob design sist jeg gikk gravid. Kjempefine både med og uten mage, og med ammeåpning i tillegg 😊
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Skulle også skrive Boob Design! Elsker kjolene og toppene jeg har derfra, og brukte de hele ammeperioden i tillegg til graviditeten. Anonymkode: f5cd6...4ee
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle også skrive Boob Design! Elsker kjolene og toppene jeg har derfra, og brukte de hele ammeperioden i tillegg til graviditeten. Anonymkode: f5cd6...4ee KristineS skrev (1 time siden): Jeg kjøpte et par kjoler fra Boob design sist jeg gikk gravid. Kjempefine både med og uten mage, og med ammeåpning i tillegg 😊 Hvordan er de i str? 🙂 Anonymkode: 0201c...d64
KristineS Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er de i str? 🙂 Anonymkode: 0201c...d64 Jeg kjøpte min vanlig størrelse og de passet supert. Veldig myke og stretchy så de formet seg fint etter kroppen både høygravid og etter fødsel. Selv om de var i stretchy materialer så de likevel ikke billige/slappe ut Jeg hadde blant annet disse to: https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-breeze-kjole-midnight-blue Denne var ganske romslig i størrelsen og så ut som et telt når den ikke var knytt i livet, men den ble fin i fasongen med snøringen. Jeg bodde omtrent i denne når jeg gikk rundt høygravid midt i en hetebølge. https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-la-la-kjole-misty-rose Denne har jeg også brukt ved flere anledninger også etter graviditet/amming. Ingen som har lagt merke til at det er en gravidkjole.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan er de i str? 🙂 Anonymkode: 0201c...d64 Ganske normale vil jeg si. Jeg bruker 40 til vanlig, og medium har passet fint. Men lurt å lese kommentarene, der nevner folk vanligvis om det er noe med størrelse eller passform. Anonymkode: f5cd6...4ee
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 KristineS skrev (9 minutter siden): Jeg kjøpte min vanlig størrelse og de passet supert. Veldig myke og stretchy så de formet seg fint etter kroppen både høygravid og etter fødsel. Selv om de var i stretchy materialer så de likevel ikke billige/slappe ut Jeg hadde blant annet disse to: https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-breeze-kjole-midnight-blue Denne var ganske romslig i størrelsen og så ut som et telt når den ikke var knytt i livet, men den ble fin i fasongen med snøringen. Jeg bodde omtrent i denne når jeg gikk rundt høygravid midt i en hetebølge. https://www.jollyroom.no/mamma/mammaklaer/gravidklaer/gravidkjoler-tunikaer/boob-la-la-kjole-misty-rose Denne har jeg også brukt ved flere anledninger også etter graviditet/amming. Ingen som har lagt merke til at det er en gravidkjole. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ganske normale vil jeg si. Jeg bruker 40 til vanlig, og medium har passet fint. Men lurt å lese kommentarene, der nevner folk vanligvis om det er noe med størrelse eller passform. Anonymkode: f5cd6...4ee Takk! Synd Jollyroom bare har xs igjen. Men kanskje det kommer inn flere senere 🙂 Har selv en bukse derfra i XL som passer utmerket, enda jeg egentlig bruker XXL eller mer. Så hadde jo vært supert om det gjaldt for de andre plaggene også. Anonymkode: 0201c...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå