AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 ❤❤❤ Jeg har vært forelsket i samme mann i 20 år, vi har på sett og vis vokst opp sted. Jeg selv har bodd borte noen år, og vi har ikke hatt mye kontakt. Før inntil for ca 4 år siden, vi hadde en såkalt drink date. ( Ja,vi ble fulle.. angsten min er der fortsatt) og jeg husker meget lite.. Etter dette tok det nok 2 år før vi møttes igjen.. Tok en test og sendte en sms, fikk svar en god stund etterpå. Vi holdt kontakten i over en mnd ,og møttes. Var ute en hyggelig tur på byen, snakket om alt og ingenting. Vi endte igjen opp hos han, noen par drinker ,litt klining I sofaen❤ førte til det andre. Jeg hadde sagt til meg selv , skulle noe skje måtte det bli på hans initiativ.. Som det gjorde.. Søndagen kom, det var litt kleint å våkne opp sammen, men samtidig riktig. Han kysset meg 《god morgen 》💋vi var begge slitne etter en tur på byen, så tok ikke lang tid før jeg dro. Meeen, hørte ikke noe fra han på laaaaang tid.. Tenkte nå var det gjort, han ble kald om man kan si det slik.. Sendte han et bilde fra ferie og fikk svar 2 min etter.. og det kom meldinger i flere dager. Frem til jeg kom hjem. Da ble det stille.. Kort og godt jeg skjønner ikke noe.. Han var veldig åpen og ærlig om alt, har til og med spurt om jeg har sagt noe galt. Og det hadde jeg ikke. Men han sier ikke noe konkret på hvorfor han blir som dette. Ønsket han god jul, men enn så lenge ikke noe svar.. Hva gjør jeg, vil ikke ha noen annen mann enn han.. Bør jeg si det til han eller er det for sent? Er jeg avvist for godt. ? Natta klem fra Frustrert frøken.. ❤ Anonymkode: 23d58...c3e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Jeg tenker du må vise at du er interessert, og si det rett ut. Noen må ha det inn med teskje rett og slett. Hopp i det! Livet er for kort. Så får du svar og om det ikke skulle være gjensidig, så kan du prøve å gå videre. Stå på! ❤️ Anonymkode: e0a5b...a31 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker du må vise at du er interessert, og si det rett ut. Noen må ha det inn med teskje rett og slett. Hopp i det! Livet er for kort. Så får du svar og om det ikke skulle være gjensidig, så kan du prøve å gå videre. Stå på! ❤️ Anonymkode: e0a5b...a31 Tenker egentlig litt det samme.. hva gjør man ,ringer en tlf , stiller på døra med ❤ i halsen. Hehe. Tar 5 drinker først kanskje.. livet er for kort til å ikke leve det fullt ut ja.. Takk for fint svar ❤ Anonymkode: 23d58...c3e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Dette var vondt å lese. Jeg skulle ønske en kunne unngå alle slike vonde følelser av usikkerhet! Mitt syn på saken er at han ikke er interessert romantisk, for da tror jeg han hadde oppført seg veldig annerledes dessverre... Jeg synes du fortjener så langt bedre enn dette, for å være ærlig! Anonymkode: dbb4d...518 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Dette var vondt å lese. Jeg skulle ønske en kunne unngå alle slike vonde følelser av usikkerhet! Mitt syn på saken er at han ikke er interessert romantisk, for da tror jeg han hadde oppført seg veldig annerledes dessverre... Jeg synes du fortjener så langt bedre enn dette, for å være ærlig! Anonymkode: dbb4d...518 Føler litt på den samme selv, og det gjør vondt. Men om det er realiteten så får jeg prøve å akseptere det.. Han har opplevd mange såre ting i livet og vet at han har vanskeligheter med å åpne seg, er en meget lukket/ isolert person. Så kan og være det. Enn så lenge vet jeg ikke.. Mulig jeg må innse at jeg fortjener bedre.. Takk for svar ❤ Anonymkode: 23d58...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 Du fortjener noen som er ordentlig interessert i deg! Anonymkode: 946b6...095 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Du fortjener noen som er ordentlig interessert i deg! Anonymkode: 946b6...095 Fortjene er vel helt feil ord. Det er vel strengt tatt kun hun selv som står i veien for det. Og inntil hun kvitter seg med dette usunne opphenget på en enkelt fyr så fortjener hun ingenting. Slutt å glatte over galskap med blomsterprat! Anonymkode: 9d5ca...c89 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Fortjene er vel helt feil ord. Det er vel strengt tatt kun hun selv som står i veien for det. Og inntil hun kvitter seg med dette usunne opphenget på en enkelt fyr så fortjener hun ingenting. Slutt å glatte over galskap med blomsterprat! Anonymkode: 9d5ca...c89 Så du mener det er galskap å være interessert i noen ? Og at det er et usunt oppheng ? Ingen spurte deg , så visst det er dette du kan svare, kunne du bare latt være. Nedlatende kommentarer som dette er ikke greit. Håper ikke noen rådfører seg til deg, da kan de få kommentarer de ikke vil høre. Anonymkode: 23d58...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 Galskapen er vel egentlig å gå rundt å anta så mye. Etter 20 år, har hun lite å tape på å snakke direkte tale til fyren, og fortelle hvordan det står til. Hun gjør seg sårbar en kort periode, vs å bruke enda flere år på å komme seg ut av det, med det lille håpet kværnende. Anonymkode: df4c3...427 2
umAxa Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: ❤❤❤ Jeg har vært forelsket i samme mann i 20 år, vi har på sett og vis vokst opp sted. Jeg selv har bodd borte noen år, og vi har ikke hatt mye kontakt. Før inntil for ca 4 år siden, vi hadde en såkalt drink date. ( Ja,vi ble fulle.. angsten min er der fortsatt) og jeg husker meget lite.. Etter dette tok det nok 2 år før vi møttes igjen.. Tok en test og sendte en sms, fikk svar en god stund etterpå. Vi holdt kontakten i over en mnd ,og møttes. Var ute en hyggelig tur på byen, snakket om alt og ingenting. Vi endte igjen opp hos han, noen par drinker ,litt klining I sofaen❤ førte til det andre. Jeg hadde sagt til meg selv , skulle noe skje måtte det bli på hans initiativ.. Som det gjorde.. Søndagen kom, det var litt kleint å våkne opp sammen, men samtidig riktig. Han kysset meg 《god morgen 》💋vi var begge slitne etter en tur på byen, så tok ikke lang tid før jeg dro. Meeen, hørte ikke noe fra han på laaaaang tid.. Tenkte nå var det gjort, han ble kald om man kan si det slik.. Sendte han et bilde fra ferie og fikk svar 2 min etter.. og det kom meldinger i flere dager. Frem til jeg kom hjem. Da ble det stille.. Kort og godt jeg skjønner ikke noe.. Han var veldig åpen og ærlig om alt, har til og med spurt om jeg har sagt noe galt. Og det hadde jeg ikke. Men han sier ikke noe konkret på hvorfor han blir som dette. Ønsket han god jul, men enn så lenge ikke noe svar.. Hva gjør jeg, vil ikke ha noen annen mann enn han.. Bør jeg si det til han eller er det for sent? Er jeg avvist for godt. ? Natta klem fra Frustrert frøken.. ❤ Anonymkode: 23d58...c3e Jeg tenker at hva du vil er bare en del av helheten. Hva med hva han vil? Vet du hva han vil? Ser han på deg, med samme en-fremtid-sammen blikk som deg? Menn tar gjerne sex om det er på menyen, og er egentlig ingen sikker indikator på at det betyr noe mer enn bare sex. Hans manglende kommunikasjon med deg etter den helgen viser jo egentlig ikke så mye gjensidig interesse. Men kanskje døren ikke er heelt stengt, og du kan lufte ideen om en ny date (uten forventning om sex) og se hva han sier til det. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så du mener det er galskap å være interessert i noen ? Og at det er et usunt oppheng ? Ingen spurte deg , så visst det er dette du kan svare, kunne du bare latt være. Nedlatende kommentarer som dette er ikke greit. Håper ikke noen rådfører seg til deg, da kan de få kommentarer de ikke vil høre. Anonymkode: 23d58...c3e Ja, galskap å være intressert i 20 år! uten å si rett ut til vedkommende hva du føler for å finne ut om det enten blir noe eller ikke. TS har ikke gitt noe konkrete følelser av seg selv, og fpr alt mannen vet tenkte han at TS vil kun ha sex siden hun uansett ikke tok noe direkte initiativ men holdt igjen. Anonymkode: 78a0d...b33 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #12 Skrevet 11. januar 2022 Lest denne: https://www.ark.no/boker/Greg-Behrendt-Han-er-faktisk-ikke-interessert-9788202304744?gclid=Cj0KCQiA8vSOBhCkARIsAGdp6RT2umbW5554lUgrIrtpihDg154GgWer2VqOuTWhrBs2U99rScM6Mg8aAuZIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds? Hvis han hadde vært interessert i deg, så har det ikke gått 20 år. Ikke bruk mer energi på å tolke detaljer som strengt tatt betyr null og niks. Anonymkode: 4805e...620 9
Tuba Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 Du må enten få en tydelig avklaring. Altså hoppe i det. Da risikerer du selvsagt å bli avvist, men da kan du gå videre. Ellers må du bare glemme ham. Du må for all del ikke kaste bort mer tid. Sånn det er nå blokkerer dine tanker om ham mulighetene dine til å finne kjærligheten. 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #14 Skrevet 12. januar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Lest denne: https://www.ark.no/boker/Greg-Behrendt-Han-er-faktisk-ikke-interessert-9788202304744?gclid=Cj0KCQiA8vSOBhCkARIsAGdp6RT2umbW5554lUgrIrtpihDg154GgWer2VqOuTWhrBs2U99rScM6Mg8aAuZIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds? Hvis han hadde vært interessert i deg, så har det ikke gått 20 år. Ikke bruk mer energi på å tolke detaljer som strengt tatt betyr null og niks. Anonymkode: 4805e...620 Skal gå å kjøpe meg bok i morra.. Er bare at jeg har bodd borte i 7 av årene. Og da var vi veldig unge. Har kjent han siden jeg var 16 år. Har hatt forhold i etterkant men de avsluttes før det blir for seriøst. Anonymkode: 23d58...c3e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 Jeg og tenker dessverre at du er backup planen hans. Den han bruker til å få litt sex og litt egoboost når han trenger det. Dette synes jeg du skal droppe. Du kan jo alltids spørre rett ut om det er mulighet for at det kan bli dere to, men synes ikke du skal godta noe svevende svar som "hvem vet?" (Betyr egentlig nei) "gi meg litt tid" (betyr nei), osv. Hvis du blir avvist må du avhekte deg og komme deg videre! Livet er alt for kort til å kaste bort på noen som ikke ser deg! Anonymkode: a486b...240 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #16 Skrevet 24. januar 2022 On 1/11/2022 at 4:02 PM, umAxa said: Jeg tenker at hva du vil er bare en del av helheten. Hva med hva han vil? Vet du hva han vil? Ser han på deg, med samme en-fremtid-sammen blikk som deg? Menn tar gjerne sex om det er på menyen, og er egentlig ingen sikker indikator på at det betyr noe mer enn bare sex. Hans manglende kommunikasjon med deg etter den helgen viser jo egentlig ikke så mye gjensidig interesse. Men kanskje døren ikke er heelt stengt, og du kan lufte ideen om en ny date (uten forventning om sex) og se hva han sier til det. Fulgte ditt råd 😃 og det ble veldig vellykket. Vi møttes hos han i helgen, og fikk snakket over en middag som han hadde disket opp.. Han var bare tvers igjennom veldig søt. Jeg hadde ingen forventinger, men sa alt som det var. Han hadde følt på det samme siden forrige gang. Meeeen han var bare redd.. ikke vært i så mange forhold og visste ikke helt hvordan han skulle si noe. Vi var i samme båt rett og slett. Vi har løst det nå og tar dag for dag og steg for steg. ❤❤ Lykkelig er vi hvertfall. Anonymkode: 23d58...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #17 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2022 den 4.42): ❤❤❤ Jeg har vært forelsket i samme mann i 20 år, vi har på sett og vis vokst opp sted. Jeg selv har bodd borte noen år, og vi har ikke hatt mye kontakt. Før inntil for ca 4 år siden, vi hadde en såkalt drink date. ( Ja,vi ble fulle.. angsten min er der fortsatt) og jeg husker meget lite.. Etter dette tok det nok 2 år før vi møttes igjen.. Tok en test og sendte en sms, fikk svar en god stund etterpå. Vi holdt kontakten i over en mnd ,og møttes. Var ute en hyggelig tur på byen, snakket om alt og ingenting. Vi endte igjen opp hos han, noen par drinker ,litt klining I sofaen❤ førte til det andre. Jeg hadde sagt til meg selv , skulle noe skje måtte det bli på hans initiativ.. Som det gjorde.. Søndagen kom, det var litt kleint å våkne opp sammen, men samtidig riktig. Han kysset meg 《god morgen 》💋vi var begge slitne etter en tur på byen, så tok ikke lang tid før jeg dro. Meeen, hørte ikke noe fra han på laaaaang tid.. Tenkte nå var det gjort, han ble kald om man kan si det slik.. Sendte han et bilde fra ferie og fikk svar 2 min etter.. og det kom meldinger i flere dager. Frem til jeg kom hjem. Da ble det stille.. Kort og godt jeg skjønner ikke noe.. Han var veldig åpen og ærlig om alt, har til og med spurt om jeg har sagt noe galt. Og det hadde jeg ikke. Men han sier ikke noe konkret på hvorfor han blir som dette. Ønsket han god jul, men enn så lenge ikke noe svar.. Hva gjør jeg, vil ikke ha noen annen mann enn han.. Bør jeg si det til han eller er det for sent? Er jeg avvist for godt. ? Natta klem fra Frustrert frøken.. ❤ Anonymkode: 23d58...c3e Var forelsket og betatt i en mann da vi jobbet i sammen. Jeg angret på at jeg ikke sa noe den gang. Tok opp kontakten med han for noen år siden og fortalte om mine følelser i forhold til han. Men då var det for seint siden begge var i forhold. Hadde sagt hvilke følelser du har for han Anonymkode: 3d008...3df
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #18 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fulgte ditt råd 😃 og det ble veldig vellykket. Vi møttes hos han i helgen, og fikk snakket over en middag som han hadde disket opp.. Han var bare tvers igjennom veldig søt. Jeg hadde ingen forventinger, men sa alt som det var. Han hadde følt på det samme siden forrige gang. Meeeen han var bare redd.. ikke vært i så mange forhold og visste ikke helt hvordan han skulle si noe. Vi var i samme båt rett og slett. Vi har løst det nå og tar dag for dag og steg for steg. ❤❤ Lykkelig er vi hvertfall. Anonymkode: 23d58...c3e Så koselig😌❤️😌 Anonymkode: 48df9...1a4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #19 Skrevet 25. januar 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Var forelsket og betatt i en mann da vi jobbet i sammen. Jeg angret på at jeg ikke sa noe den gang. Tok opp kontakten med han for noen år siden og fortalte om mine følelser i forhold til han. Men då var det for seint siden begge var i forhold. Hadde sagt hvilke følelser du har for han Anonymkode: 3d008...3df Ååå veldig trist å lese dette, vet litt hvordan du har det. Bortsett fra at ingen av oss er i forhold. Jeg tok motet til meg og sa akkurat hva jeg følte.. ❤ Og nå er vi lykkelig sammen.. Anonymkode: 23d58...c3e
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #20 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ååå veldig trist å lese dette, vet litt hvordan du har det. Bortsett fra at ingen av oss er i forhold. Jeg tok motet til meg og sa akkurat hva jeg følte.. ❤ Og nå er vi lykkelig sammen.. Anonymkode: 23d58...c3e AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ååå veldig trist å lese dette, vet litt hvordan du har det. Bortsett fra at ingen av oss er i forhold. Jeg tok motet til meg og sa akkurat hva jeg følte.. ❤ Og nå er vi lykkelig sammen.. Anonymkode: 23d58...c3e Har sagt til han nå i ettertid at jeg var redd for å bli avvist og i den perioden så sleit jeg veldig mye pga bråk på jobb osv. Har også sagt at jeg er redd for å miste han for andre gang. Men han ønsker kun å vær venner så jeg er glad jeg ☺️😀 Anonymkode: 3d008...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå