Natta1980 Skrevet 11. januar 2022 #1 Skrevet 11. januar 2022 Noen som har vært der? Er det verdt å reise dit en ukes tid i juli? Vil helst til St Tropez, men pga stive priser har jeg ikke råd.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har vært der flere ganger, men ikke på sommerferie. Middelhavet kan bades i november også det☺️ Jeg liker Antibes bedre enn Nice. jeg vet at mange liker Nice, jeg synes det blir litt for mye «se på meg» og så er det strender med grus. Bodde på er veldig koselig b&b drevet av to svensker i gamlebyen i Antibes, samt på et hotell helt på stranda i Juan Les Pines. Anonymkode: dd3cf...b11 1
Pås Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har vært der veldig mange ganger, elsker stedet! Nice har liksom alt: fine strender (jeg liker ikke sand...), masse shoppingmuligheter og en koselig gamleby! Når det da i tillegg tar max 10 minutter fra flyplassen og inntil byen ligger alt til rette for en hyggelig langweekend! 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Det synes jeg absolutt du skal gjøre😊 Både sol, bad, shopping og delilg mat på en og samme plass. Koselig i gamlebyen og lett å ta seg til Antibes, Cannes, St. Tropez, Monaco osv. med buss eller taxi😀 Anonymkode: ff083...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Jeg har vært flere somre i Nice og liker meg godt der. For å bade anbefaler jeg å dra til Villefranche-sur-mer. Der er det fin sandstrand og koselige kafeer. Stranda i Nice har rullestein, det er brådypt og en del bølger. Anonymkode: 4ec4b...045 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært flere somre i Nice og liker meg godt der. For å bade anbefaler jeg å dra til Villefranche-sur-mer. Der er det fin sandstrand og koselige kafeer. Stranda i Nice har rullestein, det er brådypt og en del bølger. Anonymkode: 4ec4b...045 Åh, Villefranche-sur-mer ❤️ Jeg har vært i Nice et par-tre ganger. Fin ferieby, men en stor fordel er at det er enkelt å reise til andre steder derfra, flere fine er nevnt i tråden. Så vidt jeg husker er det enkelt å reise med f.eks tog til Monaco/Monte Carlo, Cannes, Antibes mm. Anonymkode: f5e67...baf 1
Natta1980 Skrevet 12. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har vært flere somre i Nice og liker meg godt der. For å bade anbefaler jeg å dra til Villefranche-sur-mer. Der er det fin sandstrand og koselige kafeer. Stranda i Nice har rullestein, det er brådypt og en del bølger. Anonymkode: 4ec4b...045 Takk for tips til dere i tråden som har svart Lurer på om det er mulig å leie solstoler der? Så en video hvor mange lå på håndkle. Er det badevakt der? Eller at de henger opp rødt flagg når det er farlig å bade?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #8 Skrevet 12. januar 2022 Natta1980 skrev (20 timer siden): Takk for tips til dere i tråden som har svart Lurer på om det er mulig å leie solstoler der? Så en video hvor mange lå på håndkle. Er det badevakt der? Eller at de henger opp rødt flagg når det er farlig å bade? Jeg har aldri badet der fordi jeg synes det blir for «røft» med bølger og rullestein. Mener jeg har sett badevakt der. Man kan betale seg inn på en av de private strendene hvor det er solsenger. De offentlige strendene har ikke det. Anonymkode: 4ec4b...045 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Skrevet 14. januar 2022 Reiser til Nice hvert år (utenom pandemi), unngår å reise om sommeren, da det er alt for varmt der da. Anonymkode: af629...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 Natta1980 skrev (På 12.1.2022 den 3.39): Takk for tips til dere i tråden som har svart Lurer på om det er mulig å leie solstoler der? Så en video hvor mange lå på håndkle. Er det badevakt der? Eller at de henger opp rødt flagg når det er farlig å bade? Pleier kjøpe meg inn på en av de private beach-clubene. Da får du en god solstol, parasoll, godt underlag å gå på, mulighet for servering, og stranda er ofte bedre tilrettelagt for bading. Ville nok aldri tatt med et handkle og lagt meg rett på stranda, da bør du i alle fall ha en tynn madrass, og badesko. Jeg stortrives i Nice, mye god mat, shopping, turmuligheter, og mange fine steder for dagsturer. Anonymkode: 513fa...708 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå