Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg starte… 

Dagen startet med veldig annerledes smerte nederst i korsryggen og magen. Nedpress, og masse kynnere. Roet seg noen timer, kom tilbake i kveld. Da kom det også mye stikk nederst i magen/underlivet. 
Sovnet kl 00 ca, våknet nå igjen med vondt i magen og uggen. Gikk på do for nummer 2, la meg på sofaen og har en FRYKTELIG aktiv baby i magen. Har tak i korsryggen innimellom, men usikker på om det er baby som kommer nær noen nerver eller hva det er. 
Er enda uggen og føler meg rar i magen. Bare vært hjemme, og dette er ikke likt som feks omgangssyken. 

Noen ? :) 

Anonymkode: d1164...378

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg har babyene vert rolige tett opptil fødsel. Hvor nerme termin er du? Det kan være fødsel som forsøker å starte opp. Prøv å se om det er noe system i vondtene som du kan ta tiden på. Når du tar tiden og ser at det er jevnt over like lenge mellom hvert tak og takene varer ca like lenge (eller øker på) kan du regne med at det er begynnelsen. Har slimproppen gått?

Anonymkode: 435d0...c2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hos meg har babyene vert rolige tett opptil fødsel. Hvor nerme termin er du? Det kan være fødsel som forsøker å starte opp. Prøv å se om det er noe system i vondtene som du kan ta tiden på. Når du tar tiden og ser at det er jevnt over like lenge mellom hvert tak og takene varer ca like lenge (eller øker på) kan du regne med at det er begynnelsen. Har slimproppen gått?

Anonymkode: 435d0...c2e

Åja! Med min første fødsel så var han super aktiv før fødsel, men da var jeg på overtid og vannet gikk den kvelden. Slimproppen har gått over tid ja, men ikke noe blod i den. Gikk senest for noen dager siden. Jeg har i utgangspunktet 3 uker igjen til termin. Skal se om det er noe rytme i vondtene :) 

Skrevet

Tatt tiden litt nå. Ligger helt ut, starter med murringer i magen før det topper seg med STEIN hard mage og mensmurringer i korsryggen og magen før det gir seg. Varer i omtrent nøyaktig 1 min og 45 sekunder. Kommer med ca 10 min mellomrom🥴

Skrevet

Når det er rier blir du ikke i tvil. Kan høres ut som modningsrier eller maserier. Med mindre de øker i styrke.

Anonymkode: ebd73...5cd

Skrevet

De ga seg ja… så var nok bare noe annet.. hadde samleie igår, mulig det er en sammenheng?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når det er rier blir du ikke i tvil. Kan høres ut som modningsrier eller maserier. Med mindre de øker i styrke.

Anonymkode: ebd73...5cd

Dette er veldig skummelt å si, jeg var i tvil helt til vannet gikk og skjønte først da at det var rier jeg hadde hatt i timesvis. Fikk innmari dårlig tid på vei til sykehuset

Anonymkode: a6449...cba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...