AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Det irriterer meg faktisk. Ikke 80-90 åringer eller folk med åpenbar dårlig helse, men friske voksne som går over som om de hadde kappløp med en skilpadde. Spar andres tid og kjapp deg over fotgjengerfeltet. Selv så går jeg enten fort eller løper. Anonymkode: 9d180...f2a 1
Blondine Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Ja du har mye å bekymre deg over du. Et stort samfunnsproblem dette at noen går sakte over veien.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Ja, det er faktisk utrolig irriterende. Anonymkode: 7f1eb...afa 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det irriterer meg faktisk. Ikke 80-90 åringer eller folk med åpenbar dårlig helse, men friske voksne som går over som om de hadde kappløp med en skilpadde. Spar andres tid og kjapp deg over fotgjengerfeltet. Selv så går jeg enten fort eller løper. Anonymkode: 9d180...f2a Det finnes 13'000 kjente sykdommer med egen ICD-9 kode. Men man regner med at det kan finnes over 100'000 ulike sykdommer og plager som rammer mennesker. Du har kjennskap til ALLE disse, og kan dermed vite at en person ikke er rammet av noen av dem? Anonymkode: 96f33...c1c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes 13'000 kjente sykdommer med egen ICD-9 kode. Men man regner med at det kan finnes over 100'000 ulike sykdommer og plager som rammer mennesker. Du har kjennskap til ALLE disse, og kan dermed vite at en person ikke er rammet av noen av dem? Anonymkode: 96f33...c1c Nei, men jeg nekter å tro at alle jeg irritere meg over har så dårlig helse at det går utover gangfarten. I så fall står det dårlig til med folkehelsen Anonymkode: 9d180...f2a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Jeg går i den farten som passer meg og så lenge det er grønn mann så er det ingen hast. Det er ikke et maratonløp jeg er med på, jeg krysser en vei. Folk som klarer å bli invitert over at andre ikke når max pulsen de få metrene det er snakk om bør seriøst begynne med mindfulnes, yoga eller andre avslapningsøvelser i hverdagen for å forhindre høyt blodtrykk. Anonymkode: ea498...8f0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men jeg nekter å tro at alle jeg irritere meg over har så dårlig helse at det går utover gangfarten. I så fall står det dårlig til med folkehelsen Anonymkode: 9d180...f2a Tvilsomt. Dette er bare i hodet ditt. Du fokusere bare på de som går sakte. Her er hva du skal gjøre: Noter ned de neste 1000 personene som går over fotgjengerfeltet, og noter om de går sakte eller ikke. Da skal du se at det faktisk ikke er så mange som går sakte som du tror. Anonymkode: 96f33...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå