Gå til innhold

Dere som går sakte, men setter opp tempoet når vanlige mennesker forsøker å gå forbi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør dere dette?

Anonymkode: 5d75b...e41

Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet

Er det dårlig plass til å komme forbi?  Jeg synes det er verre hvis folk stiller seg opp for å prate så ingen kommer forbi i butikker.

Skrevet

Er vel de samme folkene som ligger 10 km/t under fartsgrensen, men så snart det blir 2 felts, da er de reine racerbilen.

Anonymkode: 00e29...923

• Liker 6
Skrevet

Lurer jeg også på! 

Om jeg hører noen hå hakk i hæl, så senker jeg tempoet og trekker meg til siden der det er mulig. 

Men mange gjør ikke det. Dessverre.

Anonymkode: 6794b...0a6

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis fordi de har vært uoppmerksomme og ikke merket at de har sakket farten mens de går. I det du skal forbi blir de oppmerksomme på det og øker til den farten de hadde tenkt å holde. 

Anonymkode: ed397...ae2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er vel de samme folkene som ligger 10 km/t under fartsgrensen, men så snart det blir 2 felts, da er de reine racerbilen.

Det gir mening ja. Samme tankesettet, så er sikkert de samme folkene.

Skrevet

Enda en filleting som skal problematiseres? 😂🙈 

Anonymkode: bdcde...3c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fy FAEN som jeg hater de. 

Lurer på hvor mange av de jeg har både blinka og tutet på - men de legger ikke merke til det for de kjører jo i sine egne tanker. GRRRRRR.

Anonymkode: a41dc...ac4

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sannsynligvis fordi de har vært uoppmerksomme og ikke merket at de har sakket farten mens de går. I det du skal forbi blir de oppmerksomme på det og øker til den farten de hadde tenkt å holde. 

Anonymkode: ed397...ae2

Disse "de" du henviser til her. Det er egentlig deg. Hvorfor lar du de ikke bare passere? Selv om du øker farten til den du "tenker å holde", vil det fortsatt være bedre å la vanlige folk passere, fremfor at du går ved siden av vedkomne i et lengre strekk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enda en filleting som skal problematiseres? 😂🙈 

Anonymkode: bdcde...3c4

Hvorfor kan ikke dere slow-walkers helle begrunne hvorfor dere gjør dette? Det er greit at dere går sakt, men la vanlige mennesker få passere.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor gjør dere dette?

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Disse "de" du henviser til her. Det er egentlig deg. Hvorfor lar du de ikke bare passere? Selv om du øker farten til den du "tenker å holde", vil det fortsatt være bedre å la vanlige folk passere, fremfor at du går ved siden av vedkomne i et lengre strekk.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor kan ikke dere slow-walkers helle begrunne hvorfor dere gjør dette? Det er greit at dere går sakt, men la vanlige mennesker få passere.

Du motsier deg selv her. Den du svarte ga deg jo et svar. Men du ville ikke ha et svar, du ville bare klage.

Anonymkode: b99fc...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...