AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Hei, Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men vil gjerne høre hva dere hadde gjort i min situasjon: For 17 år siden jobbet jeg sammen med en fin mann, og vi hadde en flørtende tone på jobb. Jeg visste at han hadde kjæreste, men tenkte at det ikke var mitt problem. Jeg og denne mannen var på to jobbturer sammen hvor ting skjedde. Da jeg så hans kjæreste ble jeg sikkert ganske så rar og unnvikende, og bevisst unngikk henne. Denne mannen og hans kjæreste giftet seg etterhvert og fikk barn sammen. Jeg har ikke snakket med han siden- og vi bor i forskjellige byer. Plutselig ut av det blå ringer altså hans kone og sier at hun har noe litt spesielt å spørre om. Hun presenterer seg, og sier at hun ikke klarer å gå videre, hun har i alle år hatt så dårlig magefølelse. Og tilliten hennes mann og hun er liten, og hun nå trenger ro og fred og vil komme i bunns i flere ting som har skjedd mellom henne og hennes mann. Derfor ringer hun meg for å nå få svar... Så: hva ville dere gjort? Ville dere ha sagt sannheten 17 år etter utroskapen-, eller ville dere glatte over alt, og benekte for å ikke bidra med dårlig stemning på hjemmebane? Jeg kan si hva jeg gjorde, men vil høre hva dere tenker er det riktige først. Jeg sitter uansett nå med en stor klump i magen 🙈🙄 Anonymkode: 6ade9...5e2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 10. januar 2022 Jeg hadde vært ærlig når hun etter 17 år faktisk tar kontakt for å få vite hva slags mann hun er gift med. Anonymkode: 77b3b...7e2 55
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Jeg hadde glattet over det. HAN var utro, du har ikke noe ansvar ovenfor kona hans. Spesielt ikke etter 17 år. Anonymkode: dd949...eaf 3
nomore82 Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Hva sa du da? Regner ikke med at du har henne fortsatt på tråden. 11
Silva Pluvialis Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Jeg hadde ikke klart å lyve. Hun søker svar. Gi henne svarene. 14
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 Jeg hadde også vært ærlig her. Siden det er så lenge siden så tenker jeg at OM han ikke har gjort det flere ganger, så kan de jobbe seg ut av det så lenge hun får vite sannheten. Anonymkode: 36557...f1b 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Hun fortjener svar når hun fortsatt sitter med en dårlige følelse 17(!) år senere. Anonymkode: 192fd...7f4 17
mjaus Skrevet 10. januar 2022 #10 Skrevet 10. januar 2022 (endret) "men tenkte at det ikke var mitt problem. " uff og æsj Endret 10. januar 2022 av mjaus 9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 mjaus skrev (10 minutter siden): "men tenkte at det ikke var mitt problem. " uff og æsj Ja, jeg var ung og dum, og dessverre ikke tenkte så langt 🙈 Men det var så intenst og spennende, at jeg tenkte ikke på kjæresten hans så mye, dessverre... Før nå 🙈 Ts Anonymkode: 6ade9...5e2 4
Kaisamaia Skrevet 11. januar 2022 #12 Skrevet 11. januar 2022 Jeg tror du ikke fortalte det til henne. Jeg vet ikke hva jeg ville svart.. Kan du si hva du sa nå, please? 😄
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 Vanskelig den der. Jeg tror jeg ville sagt at jeg ikke vil blande meg eller noe. Anonymkode: 8a97b...07b 1
Flintis Skrevet 11. januar 2022 #14 Skrevet 11. januar 2022 Det er ikke du som har ansvaret for utroskapen. Når det gjelder å svare damen bør du være ærlig. Mannen var utro med deg før ekteskapet, kanskje dette også er et poeng i diskusjonen. Når hun nå tar kontakt for å greie ut dette og finne veien videre er det greit å forholde seg til fakta tenker jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #16 Skrevet 11. januar 2022 Hadde ikke sagt noe. Det er 17 år siden, og hun har valgt å fortsette ekteskapet på tross av dårlig magefølelse. Ville hun forlatt han hadde hun gjort det for lenge siden, og å si hva som skjedde vil ikke endre på de årene. Anonymkode: 0d40b...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 Vær ærlig. Om dette har plaget henne i 17 år vil det trolig være lettelse å få vite at hun ikke er sprø, men ikke sikkert at hun tror deg selv om du lyver. Vil nok bare fortsette med å lure. Anonymkode: 8d182...466 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #18 Skrevet 11. januar 2022 Ærlig. Utroskap er en ting, men her er det også 17 år med løgn. Fortell sannheten. Anonymkode: d713f...c6a 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #19 Skrevet 11. januar 2022 Denne er vrien. Hun sier selv at tilliten mellom henne og hennes mann er mangelfull. Hun skjønner at noe er galt og at hennes mann ikke er ærlig med henne. Hun er desperat etter svar, og mannen vil ikke gi henne tilstrekkelig informasjon. Hun vet at han har vært utro, men har ikke fått det bekreftet. Jeg tenker hun har allerede blitt såret nok, og er det fremdeles, og at ditt "ja, vi lå sammen" kan gi henne ro. Jeg hadde utvilsomt fortalt sannheten. Hun har tatt kontakt med deg, tydeligvis vært høflig og bedt om å få svar. Fortell alt, slik at hun kan gå ifra mannen. Anonymkode: bd405...1c3 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #20 Skrevet 11. januar 2022 Flintis skrev (1 time siden): Det er ikke du som har ansvaret for utroskapen. Når det gjelder å svare damen bør du være ærlig. Mannen var utro med deg før ekteskapet, kanskje dette også er et poeng i diskusjonen. Når hun nå tar kontakt for å greie ut dette og finne veien videre er det greit å forholde seg til fakta tenker jeg. Hun har ikke noe ansvar overhodet her. Men hun kan være et godt medmenneske og være ærlig mot denne kvinnen, som tydeligvis er desperat og rådvill ettersom hun tar kontakt med trådstarter. Anonymkode: bd405...1c3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå