Gå til innhold

Avvist av legen da jeg tok kontakt for å spørre om date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spurte for to måneder siden en tidligere lege om å treffes for en kaffe og fikk ikke noe svar. Jeg føler at jeg aldri skal klare å få kjæreste eller treffe noen mens alle andre får det til. Når jeg endelig treffer drømmemannen (legen) så gidder han ikke engang å svare. Livet er så kjipt. Hvordan akseptere avvisningen og finne noen glede i livet i det hele tatt?

Anonymkode: 9f4fc...eeb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spurte for to måneder siden en tidligere lege om å treffes for en kaffe og fikk ikke noe svar. Jeg føler at jeg aldri skal klare å få kjæreste eller treffe noen mens alle andre får det til. Når jeg endelig treffer drømmemannen (legen) så gidder han ikke engang å svare. Livet er så kjipt. Hvordan akseptere avvisningen og finne noen glede i livet i det hele tatt?

Anonymkode: 9f4fc...eeb

Er det deg igjen....

Anonymkode: 77b64...278

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste leger er villige til å studere i 6 år ++ for å kaste hele autorisasjonen og yrket på båten for en flørt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Livet er så kjipt. Hvordan akseptere avvisningen og finne noen glede i livet i det hele tatt?

Be legen henvise deg til psykolog. Bytt fastlege.

Anonymkode: e95a3...030

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger dater bare andre leger. Til nøds andre innenfor helsevesenet. Slik er det bare.

Anonymkode: 8bbbb...dc3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leger dater bare andre leger. Til nøds andre innenfor helsevesenet. Slik er det bare.

What?

Anonymkode: d368d...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen svar er også et svar. Nå vet du at han ikke er interessert og kan komme deg videre i livet.

Anonymkode: ed2ac...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, fortell noe nytt. Jeg savnet de lege trådene. Hva er det som skjer akkurat nå? 

Anonymkode: ec869...1db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

What?

Anonymkode: d368d...0ff

Lege+lege sørger for at så mange problemer ikke oppstår i samlivet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger dater kun andre leger, eller til nøds sykepleiere.

Anonymkode: 232ff...e4f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å fokusere på andre ting fremover TS, istedenfor å se deg om etter atter en ny lege. Du fortjener all lykke 🌸🌸 men du må endre sporet du er på nå.

Anonymkode: 95cf8...b55

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (1 time siden):

De færreste leger er villige til å studere i 6 år ++ for å kaste hele autorisasjonen og yrket på båten for en flørt. 

Les HI en gang til? Og prøv å analysere? Hva tror du menes når det står "tidligere"? Hva legger du i det? Mener du en lege ikke kan flørte med personer som ikke er pasienter?

Det hadde vært veldig morsomt med et svar og begrunnelse, gjerne for hvert punkt 🤗

Anonymkode: a7e98...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Les HI en gang til? Og prøv å analysere? Hva tror du menes når det står "tidligere"? Hva legger du i det? Mener du en lege ikke kan flørte med personer som ikke er pasienter?

Det hadde vært veldig morsomt med et svar og begrunnelse, gjerne for hvert punkt 🤗

Det må faktisk gå ganske lang tid etter at behandler -pasient-forholdet er avsluttet før det er ok med personlig kontakt...

Det er ikke sånn at man kan bytte behandler og vips så er det greit å hoppe til køys med tidligere behandler.

Anonymkode: 65d3e...abf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må faktisk gå ganske lang tid etter at behandler -pasient-forholdet er avsluttet før det er ok med personlig kontakt...

Det er ikke sånn at man kan bytte behandler og vips så er det greit å hoppe til køys med tidligere behandler.

Og det er lett å finne regler om på web? For jeg finner det ikke. Men du har kanskje en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og det er lett å finne regler om på web? For jeg finner det ikke. Men du har kanskje en link?

Alle vet dette. Grunnleggende kunnskap om yrkesetikk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chagall skrev (1 minutt siden):

Alle vet dette. Grunnleggende kunnskap om yrkesetikk.

Ja da går det vel kjapt med en link da, for dere som kan det 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hm. Jeg ventet på et fornuftig svar, men du sitter kanskje å googler... 😅

Og når du først googler, hva menes med "ganske lang tid"? To uker, en mnd, 2?  12?, 24? 48?

Og hvem defineres lang tid for? Pasienten? Legen? Pårørende? Utenforstående?

Så jeg tror du skjønner at ditt innlegg ikke vil bli tatt så veldig seriøst av de som leser denne  tråden, det høres vel mest ut som noe du fant på selv 🤷‍♀️ 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...