AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 For meg er det Dick Strawbridge fra Drømmeslottet. Vanvittig praktisk, kunnskapsrik, kreativ og positiv. Lager og fikser alt, tenker ut løsninger på et øyeblikk. Glad i god mat og god drikke. Og lager det selv! Dyrker maten selv, brygger vin og hva det skal være. Dedikert pappa og ektemann. Humor og selvironi. Dønn solid og trygg på seg selv. Og så er jeg veldig svak for Steven Fry. Kunne hørt på han prate for alltid, og tror vi kunne hatt noen helt fantastisk spennende samtaler. (Jada, vet han er homofil.) Anonymkode: addcb...aa4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Marshall Eriksen i How I Met Your Mother. Verdens snilleste og skjønneste mann, morsom og lojal. Anonymkode: 0ef36...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Marshall Eriksen i How I Met Your Mother. Verdens snilleste og skjønneste mann, morsom og lojal. Anonymkode: 0ef36...a9f Ja, han er så flott! Anonymkode: addcb...aa4
Balian d'Ibelin Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Edith Crawley fra Downton Abbey. Vet ikke hvorfor, men hun var den første fiktive kvinne jeg tenkte på, da jeg så spørsmålet. Så derfor sier jeg henne.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Leonardo Da Vinci er min drømmemann😍 Anonymkode: b2c72...a5c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leonardo Da Vinci er min drømmemann😍 Anonymkode: b2c72...a5c Mener du Dicaprio? 😅 Anonymkode: 1a1da...487
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 Jamie Oliver 🍽️ Anonymkode: 1a1da...487
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): For meg er det Dick Strawbridge fra Drømmeslottet. Vanvittig praktisk, kunnskapsrik, kreativ og positiv. Lager og fikser alt, tenker ut løsninger på et øyeblikk. Glad i god mat og god drikke. Og lager det selv! Dyrker maten selv, brygger vin og hva det skal være. Dedikert pappa og ektemann. Humor og selvironi. Dønn solid og trygg på seg selv. Og så er jeg veldig svak for Steven Fry. Kunne hørt på han prate for alltid, og tror vi kunne hatt noen helt fantastisk spennende samtaler. (Jada, vet han er homofil.) Anonymkode: addcb...aa4 Cas i Supernatural uten tvil. Kjekk, snill, god venn, flink med barn og fin kropp, og du hadde vert beskyttet. også ville jeg at Rachel fra Friends som kjæreste, hun er kul, snill og deilig Anonymkode: ec7f0...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå