AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Kvinne på 27 år her. Har vært misfornøyd med utseendet mitt hele livet og har kommet dit nå at jeg tenker jeg vil gjøre forandringer for å kanskje bli fornøyd. Problemområdene er nesen, munnen, øynene. Vil ha mindre nese, fylle på leppene og gjøre noe for å fikse slik at munnen ikke "henger" så mye. Tenker også ansiktsløft for å løfte blikket litt mer. Jeg har resting bitch face og hater det. Jeg har lite kunnskap om slike inngrep, hva heter alt det jeg tenker på og hva kan prisene komme på? Jeg vil helst bare ta en tur til en kirurg og be hen gjøre meg pen, men det blir for abstrakt og generelt. Restylane vet jeg hva er og har allerede ordnet meg time med kosmetisk sykepleier på hudsalongen her. Skal ikke ha overdrevent mye, men nok til at leppene blir fyldigere. Alt med et naturlig resultat. Er så lei av å være stygg og det er ingenting annet som hjelper. Anonymkode: 202e4...60c
Sunshineyellow Skrevet 11. januar 2022 #2 Skrevet 11. januar 2022 Hei! Skjønnheten kommer innenfra. Start med å bli glad i deg selv. Da mister du den usikkerheten du bærer på. Jeg tror ikke at en operasjon vil gjøre deg bedre. Tenk på hva som gjør deg glad i livet og hvem du liker å være sammen med. Gå på et kurs i hva som helst. Aldri for seint å elske seg selv! Ingen operasjon kan fikse hvordan man har det på innsiden:) 11
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #3 Skrevet 11. januar 2022 Ingen. Ved å fremstå blid og hyggelig blir du så pen du kan. Uncanny valley-utseende i større eller mindre grad vil jeg ikke anbefale. Jeg har ikke sett et eneste eksempel på at noen ikke har blitt mindre pene etter slike inngrep, det er en grunn til at man ser ut som man gjør i utgangspunktet. Anonymkode: 68e2d...327 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #4 Skrevet 11. januar 2022 Sunshineyellow skrev (9 minutter siden): Hei! Skjønnheten kommer innenfra. Start med å bli glad i deg selv. Da mister du den usikkerheten du bærer på. Jeg tror ikke at en operasjon vil gjøre deg bedre. Tenk på hva som gjør deg glad i livet og hvem du liker å være sammen med. Gå på et kurs i hva som helst. Aldri for seint å elske seg selv! Ingen operasjon kan fikse hvordan man har det på innsiden:) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen. Ved å fremstå blid og hyggelig blir du så pen du kan. Uncanny valley-utseende i større eller mindre grad vil jeg ikke anbefale. Jeg har ikke sett et eneste eksempel på at noen ikke har blitt mindre pene etter slike inngrep, det er en grunn til at man ser ut som man gjør i utgangspunktet. Anonymkode: 68e2d...327 Dette er bare tull og det vet dere. Anonymkode: 202e4...60c 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 Silikon og BBL i tillegg til restylane lepper Anonymkode: b8b3e...970
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Skrevet 11. januar 2022 Mini face lift Neseoperasjon Endoskopisk panneløft Litt fillers i lepper og eventuelt andre plasser. Men i små mengder. Skal ikke se unaturlig ut. Laser og behandling av hudproblemer hvis du har det? Trene og spise sunt Anonymkode: d32dd...eed 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mini face lift Neseoperasjon Endoskopisk panneløft Litt fillers i lepper og eventuelt andre plasser. Men i små mengder. Skal ikke se unaturlig ut. Laser og behandling av hudproblemer hvis du har det? Trene og spise sunt Anonymkode: d32dd...eed Takk for svar. har du gjort noen av inngrepene selv? Dele erfaringer? Anonymkode: 202e4...60c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #8 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er bare tull og det vet dere. Anonymkode: 202e4...60c Nei, det å operere seg er bare tull. Anonymkode: ab97b...d66 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #9 Skrevet 11. januar 2022 Jeg ville forhørt med med den kosmetiske sykepleieren du skal til nå i første omgang og forklar hva du anser som dine "problemområder" eller det du ønsker du kunne gjøre noe med. Er mye man kan gjøre med fillers/trådløft osv osv, uten kirurgisk inngrep nå enn før. Anonymkode: 776c3...929
tussi84 Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 risikoen ved kirurgiske kosmetiske inngrep er at man til slutt blir verre enn det man var før operasjonene (hvis man tar mange) 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinne på 27 år her. Har vært misfornøyd med utseendet mitt hele livet og har kommet dit nå at jeg tenker jeg vil gjøre forandringer for å kanskje bli fornøyd. Problemområdene er nesen, munnen, øynene. Vil ha mindre nese, fylle på leppene og gjøre noe for å fikse slik at munnen ikke "henger" så mye. Tenker også ansiktsløft for å løfte blikket litt mer. Jeg har resting bitch face og hater det. Jeg har lite kunnskap om slike inngrep, hva heter alt det jeg tenker på og hva kan prisene komme på? Jeg vil helst bare ta en tur til en kirurg og be hen gjøre meg pen, men det blir for abstrakt og generelt. Restylane vet jeg hva er og har allerede ordnet meg time med kosmetisk sykepleier på hudsalongen her. Skal ikke ha overdrevent mye, men nok til at leppene blir fyldigere. Alt med et naturlig resultat. Er så lei av å være stygg og det er ingenting annet som hjelper. Anonymkode: 202e4...60c Ville gått på konsultasj8n til en typisk hudsykepleier. Vet remove er veldig flinke med naturlige resultater. Sjekk ut aestheticnurse.alice på instagram Anonymkode: e20ff...2b0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #12 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville forhørt med med den kosmetiske sykepleieren du skal til nå i første omgang og forklar hva du anser som dine "problemområder" eller det du ønsker du kunne gjøre noe med. Er mye man kan gjøre med fillers/trådløft osv osv, uten kirurgisk inngrep nå enn før. Anonymkode: 776c3...929 Det er sant. Får ta en prat med henne og høre om hun kan hjelpe meg. Anonymkode: 202e4...60c 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er sant. Får ta en prat med henne og høre om hun kan hjelpe meg. Anonymkode: 202e4...60c Du trenger hjelp av psykolog, ikke operasjon. Operasjon fikser aldri dårlig selvbilde og at man sliter psykisk. Anonymkode: ab97b...d66 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #14 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du trenger hjelp av psykolog, ikke operasjon. Operasjon fikser aldri dårlig selvbilde og at man sliter psykisk. Anonymkode: ab97b...d66 Gått til psykolog i mange år. Når problemet ikke kan fikses i hodet så må jeg ta grep der problemet er. Anonymkode: 202e4...60c 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #15 Skrevet 11. januar 2022 Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men jeg er sikker på at det ikke er så "ille" som du tror selv. Du kommer veldig langt med en trent kropp, god hudpleie og kanskje litt botox. Selv har jeg ikke et særlig "vakkert" ansikt sammenlignet med skjønnhetsidealet i dag. Jeg har små, tynne lepper og en litt stor og skjev nese. Til gjengjeld har jeg en veldig bra kropp (om jeg får si det selv), fin klesstil og er generelt en smart, sjarmerende og likandes dame. Har alltid fått oppmerksomhet og komplimenter fra begge skjønn, til tross for mine "flaws". Anonymkode: 4f868...0de 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #16 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men jeg er sikker på at det ikke er så "ille" som du tror selv. Du kommer veldig langt med en trent kropp, god hudpleie og kanskje litt botox. Selv har jeg ikke et særlig "vakkert" ansikt sammenlignet med skjønnhetsidealet i dag. Jeg har små, tynne lepper og en litt stor og skjev nese. Til gjengjeld har jeg en veldig bra kropp (om jeg får si det selv), fin klesstil og er generelt en smart, sjarmerende og likandes dame. Har alltid fått oppmerksomhet og komplimenter fra begge skjønn, til tross for mine "flaws". Anonymkode: 4f868...0de Fint for deg altså, men jeg har ingen av delene og må gjøre noen inngrep. Botox har jeg ikke behov for (tror jeg?) siden jeg ikke har linjer eller rynker enda. Men mulig botox har andre bruksområder? Anonymkode: 202e4...60c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville gått på konsultasj8n til en typisk hudsykepleier. Vet remove er veldig flinke med naturlige resultater. Sjekk ut aestheticnurse.alice på instagram Anonymkode: e20ff...2b0 Takk for anbefaling, skal sjekke ut Anonymkode: 202e4...60c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #18 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gått til psykolog i mange år. Når problemet ikke kan fikses i hodet så må jeg ta grep der problemet er. Anonymkode: 202e4...60c Problemet er i hodet, når man ikke klarer å akseptere seg selv. Opererer du deg, finner du bare nye feil, blir aldri bra nok. Når psykolog ikke funker, trenger du psykiater og medisiner. Ikke operasjoner 🙄 Anonymkode: ab97b...d66 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #19 Skrevet 11. januar 2022 Noe du må være veldig klar over, er at hvis du får barn så vil de arve dine genetiske trekk. Aldri, aldri operer deg selv vekk fra dine genetiske trekk, for det blir det samme som å fortelle barna dine at de er stygge. Ektefellen din kan også få sjokk om han ser før-bildene dine. Anonymkode: 93e5a...d61 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #20 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er i hodet, når man ikke klarer å akseptere seg selv. Opererer du deg, finner du bare nye feil, blir aldri bra nok. Når psykolog ikke funker, trenger du psykiater og medisiner. Ikke operasjoner 🙄 Anonymkode: ab97b...d66 Du kjenner ikke meg, finn en annen tråd å avspor i.. Anonymkode: 202e4...60c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå