Gå til innhold

Til menn: når kvinnen rir deg, kommer du av at hun gnikker frem og tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Av mennene jeg har vært med så har kun 1 av 5 klart å komme på denne måten. Når jeg er på topp så sitter jeg oppreist og gnir frem og tilbake med han inni meg. Utrolig deilig og jeg får orgasme på null komma null, men har kun opplevd at èn mann faktisk liker det og kommer sammen med meg. De andre har sagt at de ikke kjenner noe og blir slappe pga det. Har ingen sammenheng med penisstørrelse har jeg funnet ut, alle mennene har hatt forskjellig størrelse og han som kom med meg, hadde ikke størst. 

Anonymkode: 726a2...cc2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best når du lener deg forover og løfter rumpa opp og ned i rask takt, spruter fort da.

Anonymkode: 83f78...987

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet

Må bevege seg litt opp og ned, ja. Fram og tilbake er ikke nok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Inspirert av en annen tråd. Av mennene jeg har vært med så har kun 1 av 5 klart å komme på denne måten. Når jeg er på topp så sitter jeg oppreist og gnir frem og tilbake med han inni meg. Utrolig deilig og jeg får orgasme på null komma null, men har kun opplevd at èn mann faktisk liker det og kommer sammen med meg. De andre har sagt at de ikke kjenner noe og blir slappe pga det. Har ingen sammenheng med penisstørrelse har jeg funnet ut, alle mennene har hatt forskjellig størrelse og han som kom med meg, hadde ikke størst. 

Nu snakker jeg om meg sjølv .. det er det beste jeg vet nor hun gnir sig .. spesielt nor hun går rundt kuken 

Anonymkode: b6891...ca4

• Liker 2
Skrevet

Nei, er i samme båt som 4/5. Men om dama kommer av det og får så mye nytelse er jo det tennende i seg selv. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nu snakker jeg om meg sjølv .. det er det beste jeg vet nor hun gnir sig .. spesielt nor hun går rundt kuken 

Anonymkode: b6891...ca4

Kommer du av det? 

Skrevet

Samboeren min kommer av det. 

Anonymkode: 70ab2...75f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samboeren min kommer av det. 

Anonymkode: 70ab2...75f

Du er heldig! ❤️ Er så deilig å komme sammen i den stillingen :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker best når jeg ligger på rygg, og hun over meg med samlede føtter (revers missjonær og CAT position)

Den er bare helt fantastisk, så løfter jeg rompa mi opp litt og strammer det jeg klarer, for at hun letter skal få gnikke seg mot meg.

Fordelen med denne stillinga er at det tar litt tid, god hudkontakt, øyekontakt, ikke slitsomt, muligheter for å kysse, fotflørting etc... Så er det så innmari godt å kjenne på tyngden hennes, og at hun må jobbe litt for sin egen orgasme. Takten økes når hun nærmer seg, og hun puster høyere, som også er en hærlig lyd. Har man pikken utenfor, er jo dette en fin måte å starte forspillet på. Så når hun er klar, kan den jo bare gli inn.. å ligge stille der. Jeg kommer lett av denne stillingen, så jeg må være litt forsiktig, og heller bruke litt lengre tid på dette...

• Liker 2
Skrevet

Huff denne tråden blir nok et eksempel på seksuell aktivitet der det som gir mest nytelse for kvinnen, ikke funker for mannen…og omvendt.

Jeg elsker å gni meg frem og tilbake og kommer lett selv da. Klitoris blir jo direkte stimulert på denne måten. Skal jeg hoppe opp og ned, slik menn foretrekker, gir det meg ingenting.

Av og til gjør jeg det kun for mannen sin skyld, og da ser jeg på det som en vinn-vinn situasjon fordi det blir en treningsøkt av lårmusklene. Men ingen nytelse rent seksuelt. Det er utrolig slitsomt å holde på i den stillingen lengre enn noen minutter. Så bare det seg i seg selv er med å gjør det umulig for meg å komme. Dette til tross for at jeg er svært liten og lett og relativt godt trent forøvrig! God sex skal være nytelse og avslappende. Ikke treningsøkt. Men som sagt, stiller opp for mannen om han ønsker det sterkt. Vet som regel da jeg får noe godt i vente😇

Anonymkode: b10d8...e4f

• Liker 12
Skrevet

Hva så om han ikke kommer av det, når du gjør det? Jeg kommer ikke av å suge ham heller, men gjør det likevel. Er egentlig mye vi gjør som kun ene kommer av, men i og med at vi bytter på slikt, og begge to alltid får sin orgasme til slutt, så er det jo bare herlig variasjon, og deilig at den andre nyter. 

Min mann kommer heller ikke av det. Han elsker likevel at jeg nyter det. 

Anonymkode: bf92a...fbf

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff denne tråden blir nok et eksempel på seksuell aktivitet der det som gir mest nytelse for kvinnen, ikke funker for mannen…og omvendt.

Jeg elsker å gni meg frem og tilbake og kommer lett selv da. Klitoris blir jo direkte stimulert på denne måten. Skal jeg hoppe opp og ned, slik menn foretrekker, gir det meg ingenting.

Av og til gjør jeg det kun for mannen sin skyld, og da ser jeg på det som en vinn-vinn situasjon fordi det blir en treningsøkt av lårmusklene. Men ingen nytelse rent seksuelt. Det er utrolig slitsomt å holde på i den stillingen lengre enn noen minutter. Så bare det seg i seg selv er med å gjør det umulig for meg å komme. Dette til tross for at jeg er svært liten og lett og relativt godt trent forøvrig! God sex skal være nytelse og avslappende. Ikke treningsøkt. Men som sagt, stiller opp for mannen om han ønsker det sterkt. Vet som regel da jeg får noe godt i vente😇

Det gir ikke meg noe å ri opp og ned heller men jeg tenner veldig på å gi mannen nytelse, så at han liker det tenner meg. Så da er det noe jeg gjerne gjør med glede og engasjement for å ro han i land. Bare synd at mennene jeg har møtt ikke vil gjøre det samme for meg når jeg gnir meg mot de.. Altså det er null engasjement og det virker som om de bare syns det er kjedelig og dritt, og det syns jeg er dumt!

Bortsett fra han som kom av det selv, han elska det. Han sa at han ikke kjente sånn kjempe mye, men at han elsket når jeg kom slik fordi det tente han veldig mye og når jeg kom så får jeg ganske sterke kramper nedentil som "melker han tom" (hans ord). For han var det så turn-on at jeg kom og likte stillingen at han kom selv.. Kvalitetsmann, hehe😍

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva så om han ikke kommer av det, når du gjør det? Jeg kommer ikke av å suge ham heller, men gjør det likevel. Er egentlig mye vi gjør som kun ene kommer av, men i og med at vi bytter på slikt, og begge to alltid får sin orgasme til slutt, så er det jo bare herlig variasjon, og deilig at den andre nyter. 

Min mann kommer heller ikke av det. Han elsker likevel at jeg nyter det. 

Syns det er gøy å komme sammen og ekstra deilig å komme sammen i den stillingen :) Og bare lurer på hvor utbredt det er. Handler ikke om at det er et problem, men et stort pluss om det er mulig å få til. Har kommet mange ganger mens jeg har sugd jeg.. Stimulerer meg selv, gnir meg mot noe osv mens jeg suger han. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns det er gøy å komme sammen og ekstra deilig å komme sammen i den stillingen :) Og bare lurer på hvor utbredt det er. Handler ikke om at det er et problem, men et stort pluss om det er mulig å få til. Har kommet mange ganger mens jeg har sugd jeg.. Stimulerer meg selv, gnir meg mot noe osv mens jeg suger han. 

Ja det kan jeg også, men det er jo ikke å komme av å suge. Da kommer du, og jeg, av den stimulering i tillegg. 

Kjekt å komme sammen ja, men foretrekker variasjon istedenfor å utelukke noe bare ene kommer av. Dessuten kan jeg komme flere ganger. Kan komme med ham senere også. 😊

• Liker 3
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Personlig ville jeg ønsket at dama/du kom med å tilfredstille deg selv med meg også kan vi gå for noe annet etter. er jo ikke vits å hemme din nytelse/orgasme for at jeg skal ha det litt bedre, jeg klarer å vente litt. men igjen, jeg liker veldig godt å se nytelse.

• Liker 2
Skrevet

Kommer ikke av det alene. Men det er digg.

Anonymkode: b886c...835

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det stimulerer ikke meg på en måte som gjør at jeg kommer, men det er ikke så viktig. Hvis det er en stilling som hun kommer i (som ikke gjør vondt) så er det bare å kjøre på! Jeg kan komme etterpå i en annen stilling.

Anonymkode: b54de...1b1

• Liker 4
Skrevet

Det er en stilling jeg kommer i, men han synes det er best opp og ned.

Anonymkode: 26a13...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...