Gå til innhold

Er det bonus om mannen er høy? Hvilken høyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i alle år hørt at det å være høy er en bonus, høye menn. 

1. Blir dere damer litt ekstra våte, om mannen i tilegg til å være kjekk, er høy?

2. Hvilken høyde er deres preferanse?

Anonymkode: 4e3d1...830

Skrevet

Jeg foretrekker menn som er mellom 167 og 172 cm høye. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1. Blir dere damer litt ekstra våte, om mannen i tilegg til å være kjekk, er høy?

😂...Eller blir dere damer kanskje enda våtere om dere opplever en helt sinnsyk kjemi med en mann?

Skrevet

Bonusen er at han kjappere skifter lyspærer i taklampene, da han kanskje ikke behøver å stå på noe.

Er selv 192 eller så, og slår bare huet oftere enn andre. 

Anonymkode: ccb53...bf4

• Liker 5
Skrevet

Høye menn får oftere kreft. Når ble kreft en attraktiv egenskap? Aldri

Anonymkode: 77fd0...47c

• Liker 3
Skrevet

185cm+

Anonymkode: 4bdfc...d60

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

185cm+

Hva tenker du om 191-192?

Skrevet

Hva tenker du om 191-192?

Det er fint så klart. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

1. Høyde hos mannen har til dags dato ikke spilt noen rolle når det kommer til hvor våt jeg blir (jeg blir klissvåt uansett om jeg tenner på mannen, og det er ikke høyden jeg tenner på). Har andre ting jeg verdsetter mer, som f.eks hårete brystkasse, kraftige hender. Høyde er ikke noe jeg ser på som pluss eller minus, jeg bryr meg ikke

2. Bryr meg virkelig ikke 

Er selv 170

Anonymkode: 7351f...607

• Liker 3
Skrevet

Alle vet at menn på 188-195 automatisk drar mer oppmerksomhet. Resten er jug. Ingen som tenner på 160 cm lave menn.

• Liker 1
Skrevet

190-195+

Anonymkode: a366c...c59

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle vet at menn på 188-195 automatisk drar mer oppmerksomhet. Resten er jug. Ingen som tenner på 160 cm lave menn.

Har hatt hemningsløst deilig sex med en mann som er lavere enn meg. Aner ikke hvor lavere, men han var lavere. Er 170. Det du skriver er bare tull og stemmer ikke. Resten har vært like høye som meg. Mange flotte menn der ute uavhengig av høyde. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

190-195+

Hva er det med den høyden som du digger? Du føler deg safe rundt dem?

Skrevet

Har hatt hemningsløst deilig sex med en mann som er lavere enn meg. Aner ikke hvor lavere, men han var lavere. Er 170. Det du skriver er bare tull og stemmer ikke. Resten har vært like høye som meg. Mange flotte menn der ute uavhengig av høyde. 

Tenker mer på dating. Tror nok du hadde fått litt blikk om du var høyere enn mannen og dere holdt hender.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det med den høyden som du digger? Du føler deg safe rundt dem?

Liker bare å føle meg liten i forhold til mannen, er 175 selv så da blir det til at mannen må være såpass høy

Annonse
Skrevet

Liker bare å føle meg liten i forhold til mannen, er 175 selv så da blir det til at mannen må være såpass høy

Sant, men vil tro at du hadde foretrukket menn over 188+, selv om du var 165. De er vel mer attraktive for en grunn.

Skrevet

Tenker mer på dating. Tror nok du hadde fått litt blikk om du var høyere enn mannen og dere holdt hender.

Blikk bryr jeg meg ikke om. Mannen var kjæresten min i flere år. 

Skrevet

Blir ikke ekstra tent av det, men elsker likevel at kjæresten har den høyden han har (190 cm). 

Skrevet

For min del er høyde en bonus, men ikke et must. De fleste av mine forhold har vært med relativt lave menn (under 175), og jeg har ikke tenkt på det som noe negativt. Nåværende kjæreste er 185, og ja: i tillegg til alt det andre jeg liker med ham, så er høyden en bonus. Lange sterke armer, store hender… jeg liker sånt. 🥰

Men til spørsmålene dine:

1. nei, ble like tent av de «lave» også – det er mannen, og ikke høyden som teller.

2. 180+

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Automatisk? Alle vet? Nåh. Aldri hatt noe særlig til drag på damene. Over 190cm. Helt ok utseende. Men det hjalp aldri.

Anonymkode: ccb53...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...