Gå til innhold

Parfymefritt vaskemiddel som vasker helt rent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du anbefale et parfymefritt vaskemiddel som vasker helt rent? Dvs at ikke det fremdeles lukter deo/kropp under armene på overdelene etter vask.

Anonymkode: a8707...4af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blenda pulver. Vasker rent og lukter ingenting.

Men du bør la deo tørke litt før du tar på overdelen. Mannen får over tid flekker som ikke går bort, men så tar han alltid på t-skjorte før han tar på deo🤦‍♀️. Det lukter ikke av klærne hans som jeg kan merke, men de eldste tskjortene er lyse i under armene.

Anonymkode: a79cc...00b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blenda pulver. Vasker rent og lukter ingenting.

Men du bør la deo tørke litt før du tar på overdelen. Mannen får over tid flekker som ikke går bort, men så tar han alltid på t-skjorte før han tar på deo🤦‍♀️. Det lukter ikke av klærne hans som jeg kan merke, men de eldste tskjortene er lyse i under armene.

Så han tilhører de som skviser deoen inn under genseren etter å ha tatt på klær, må jo være kjempe tungvint, men han har kanskje alltid gjort dette, gammel vane er vond å vende 😄

Anonymkode: a8707...4af

Skrevet

Jeg bruker neutral, og ingen problemer med lukt her. Vi bruker eddik som skyllemiddel, det tar mye lukt.

Anonymkode: 586dc...5cd

• Liker 2
Skrevet

Blenda og Klar parfymefri er de to jeg synes er best og med eddik som skyllemiddel så blir det ingen lukt.

Anonymkode: dd457...649

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med neutral. Vasker en del arbeidsklær og fjøsklær, og har ikke problemer med lukt.

Anonymkode: 37632...4ce

• Liker 1
Skrevet

Neutral. Fjerner deo, parfyme og hva det skulle være.

Anonymkode: 3a8c6...b26

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har erfaring med Neutral flytende, Ecover og Sesitiv pulver fra Rema 1000. Merker ingen lukt etter vask på noen av de.

Skrevet

Var ikke fornøyd med Neutral da vi brukte det. Opplevde at en del klær etterhvert stinket svette når de var nyvasket. Blenda fikk orden på sakene igjen.

Anonymkode: 61a5f...d32

Skrevet

Änglamark er supert!

Anonymkode: 35d62...e7c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pleid å bruke blenda pulver, men det skummer nesten ikke. Flere som opplever det?

Anonymkode: e3914...f5c

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Rema 1000 sitt eget merke. 

Anonymkode: 29f63...d06

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 0.56):

Jeg har pleid å bruke blenda pulver, men det skummer nesten ikke. Flere som opplever det?

Det er ikke meningen at det skal skumme. Ting blir ikke renere av masse skum, og skummet kan gjøre det vanskeligere å få skylt ut alt vaskemiddelet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er uansett ikke parfymen som gjør klærne rene. 

Endret av Viktualia
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 9.01):

Det er ikke meningen at det skal skumme. Ting blir ikke renere av masse skum, og skummet kan gjøre det vanskeligere å få skylt ut alt vaskemiddelet.

Må det ikke skumme for å løse opp skitt? Det ser jo ikke ut som det er såpe inni der

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Må det ikke skumme for å løse opp skitt? Det ser jo ikke ut som det er såpe inni der

Neida, det er ikke nødvendig med skum for å løse skitt. Vaskemiddel er ikke nødvendigvis tradisjonell såpe, men diverse stoffer som får de ulike bestandelene av skitt til å løsne fra klærne.

Mye skum er uheldig i en vaskemaskin. Bare finn en video av noen som har hatt Zalo i oppvaskmaskinen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...