Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken utdannelse har du? Hvilke arbeidsoppgaver? Og hvilken personlighetstype er du? Jeg vurderer å utdanne meg innen prosjektledelse men er litt ustrukturert av natur. I tillegg er jeg utålmodig og har en tendens til å utsette ting til siste liten. Jeg er dyktig med mennesker, ledelse, sette sammen team og se helheten i hva som skal gjøres. I tillegg har jeg fokus på sluttresultatet og hvordan man skal fullføre på en mest mulig effektiv og økonomisk gunstig måte. Vil min personlighet føre til at jeg vil kjede meg som prosjektleder? Er ellers åpen for alle typer innspill.

Anonymkode: 95182...bdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er prosjektleder innen vann og avløp. Telefonen ringer dag ut og dag inn, stakkaren føler at han er på jobb konstant da telefonen alltid ringer. 

Han har jobbet som rørlegger og bas i tyve år, og tatt KEM utdannelse på fagskolen. 

Vet ikke hva slags bakgrunn du har men mannen min sin kundegruppe er en stor kommune. Det oppstår jobber døgnet rundt og han kan ikke utsette oppgaver. Typisk hverdag er 150 telefoner 🙊 Han er på utkikk etter ny jobb nå 😂

Anonymkode: 0bd25...226

Skrevet

Kjenner flere som jobber med det. Utrolig slitsom jobb med endeløse møter og telefoner. De fleste kan heller ikke faget så de er mellom barket og veden.

Anonymkode: d207c...1c3

Skrevet

Siviløkonom. Leder større prosjekter. Primærkontakt inn mot kunden, ansvar for å følge opp økonomi i leveransen og fakturering, delegere arbeidsoppgaver, sikre fremdrift, og holde humøret og innsatsviljen på topp. Og selvfølgelig kvalitetssikring av andres bidrag. 

Er utadvendt og sosial, tar gjerne ordet også i større forsamlinger, og er stor tilhenger av å ta opp telefonen, eller møtes over bordet. Er strukturert og ryddig, og opptatt av klare arbeidsplaner, samt at tidsfrister og lovnader holdes. 

Problemet om du som prosjektleder er ustrukturert, og liker å utsette, er at det er veldig mange timer som går tapt i dette. Ikke bare dine egne. Den viktigste egenskapen jeg har er å strukturere ting tidlig, og sikre at ting skjer. 

Anonymkode: 52a38...6ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...