Gå til innhold

Har du opplevd at Gud, Jesus, engler, djevelen eller andre vesener har snakket til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser jo om mange som har hatt åndelige møter. Noen som vil fortelle om sin opplevelse? 

Anonymkode: 3f335...321

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Håper aldri jeg får oppleve det, for da har det antakeligvis klikka for meg.

(Da snakker jeg for min egen del.  Så jeg skal ikke si at folk som har opplevd slike ting nødvendigvis har en "skrue" løs..)

Endret av ltfutt
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, har ikke vært i psykose før.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Leser jo om mange som har hatt åndelige møter.

Det er mange mennesker som i forskjellige situasjoner har sterke opplevelser. Det triste er at mange av dem er så raske til å hoppe til konklusjonen om at det er en gud, et spøkelse, en alien eller noe annet det ikke finnes bevis for.

Det fornuftige og rasjonelt redelige ville være å si at man har en opplevelse man ikke kan forklare og ikke vet hva var, ikke med skråsikkerhet å hevde at det var det ene eller det andre.

Sitat

Noen som vil fortelle om sin opplevelse? 

Jeg har aldri hatt noen, men er også interessert i hva andre har opplevd, og hvis de har konkludert med hva det var, hvordan de konkluderte med dette.

• Liker 2
Skrevet

Ja ,jesus

Anonymkode: bb1d8...f67

Skrevet

Bare følelsen av å høre en indre stemme si "slappe av, dette går bra!!" 

Anonymkode: 5217a...302

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja ,jesus

Anonymkode: bb1d8...f67

Da lurer jeg på: Hvordan har du verifisert at det faktisk var Jesus og ikke Djevelen som lurte deg, aliens eller simpelthen opplevelser skapt i din egen hjerne? 

• Liker 4
Skrevet

Martha har sett engler, men det er visst ikke greit,siden hun ikke har gått på menighetsfakultetet.😏

Anonymkode: 1aea5...7b1

• Liker 2
Skrevet

Er heldigvis ikke sååå gæern!

Anonymkode: 73a3b...8bf

• Liker 5
Skrevet

Det å bli kontaktet av Jesus, Gud eller djevelen ville ha skremt meg skikkelig :P Har hatt flere merkelige og ganske livlige drømmer om aliens og andre planeter så hvem vet... Men ja jeg har blitt kontaktet av avdøde nære slektninger (kommuniserer ord i drømmer), kjent deres nærvær og tror nok også at jeg har blitt kontaktet eller kjent nærvær av spirit guides. Jeg synes det er en trygghet i det. Jeg vet at mine kjære passer på og har det godt der de er. Det gir meg også bekreftelse på at døden ikke er endelig, og at når noen går bort er heller ikke det endelig siden de fortsatt er en del av livet ditt, men på en annen måte. Vi møtes også igjen på den andre siden når min tid er omme.

Anonymkode: 69fd9...7cf

Skrevet

Gud, i psykose. Med andre ord, min egen hjerne 

Anonymkode: 0d444...174

• Liker 3
Skrevet

Jeg opplevde det. Jeg snakket med djevelen. Jeg hadde tatt et helt brett med reisesyketabletter som man bruker på fly å ble dopa på det. Jeg så masse skumle ting. Husker jeg bare fallt sammen da jeg reiste meg fra senga, jeg kunne ikke gå og jeg klarte ikke å lukke øynene mine. Djevelen sa til meg at jeg måtte komme hjem. Jeg så også damen fra the grudge kroke seg sammen og klatre rundt veggene og i taket. Husker at jeg klarte å tenke at dette ikke var virkelig. Dette er mange mange år siden og jeg ble lurt (for lang historie). Glemmer det aldri!!

Anonymkode: 30bb8...0e4

Skrevet

Ikke opplevd psykose før, så nei.

Anonymkode: a3a5c...174

• Liker 1
Skrevet

Ja, nissen.

Anonymkode: 4e72b...075

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært psykotisk.

Skrevet

Ja har sett forskjellige vesener, men aldri snakket med dem. 

Anonymkode: 0c4b2...6e2

Skrevet
Alterego666 skrev (33 minutter siden):

Nei, jeg har aldri vært psykotisk.

Hva med fordomsfull?

Anonymkode: 4e72b...075

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...