MammaV Skrevet 10. januar 2022 #1 Del Skrevet 10. januar 2022 Har tatt flere covid test enn folk flest på grunn av jobben men dette var første gang! Jeg isolerer meg selvsagt til nytt svar kommer men jeg ble veldig nysgjerrig om mange har opplevd dette? Og dere som har opplevd det, hadde dere covid eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 10. januar 2022 #2 Del Skrevet 10. januar 2022 1 hour ago, MammaV said: Har tatt flere covid test enn folk flest på grunn av jobben men dette var første gang! Jeg isolerer meg selvsagt til nytt svar kommer men jeg ble veldig nysgjerrig om mange har opplevd dette? Og dere som har opplevd det, hadde dere covid eller ikke? Datteren vår fikk usikkert resultat. Skyldtes at de hadde fått med seg for lite prøvemateriale - de ringte og utdypet. Testa ikke igjen med pcr, men tok negativ hurtigtest noen dager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 11. januar 2022 #3 Del Skrevet 11. januar 2022 Skjedde med samboer. Neste test dagen etter var positiv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg