AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #81 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dagens episode var veldig inspirerende! Likte godt den økta de hadde. Jeg funker dårlig i gruppe. Blir veldig fort påvirket av andre, så jeg må fokusere 100% på meg selv når det kommer til mat og trening. Dersom jeg trener med en person som er lite motivert for å pushe seg selv blir jeg også demotivert. Anonymkode: 6ab3d...cc2 Skulle gjerne vært med på en slik økt ja, så veldig givende ut! Er enig med deg at det er kjedelig å trene med noen som ikke gir alt, men veldig gøy om de som er med gjør sitt beste. Anonymkode: 83be5...411
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #82 Skrevet 25. januar 2022 Debydoo skrev (10 timer siden): 👏 har tenkte selv å begynne med min egen "16uh" 😄 og vil gå i akkurat samme konseptet i 2 uker meny👌 Hvordan har du tenkt å gjøre det da? Anonymkode: 83be5...411
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #83 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg savner også et "lag" å være med på! I omgangskretsen har jeg enten venner som på en måte latterliggjør trening og sier sånne ting som "min kropp er ikke bygget for trening, men for ostepop, loool!" eller venner som har trent i mange år, og er på et helt annet nivå enn meg. Ja, jeg vet jeg er ansvarlig for å sparke meg selv i baken, men det hadde vært mer motiverende å ha en gjeng med samme utgangspunkt og samme motivasjon med meg. Anonymkode: d17b3...bfd Helt enig i dette! Det er det som er så vanskelig, å finne noen man er på samme nivå med, ikke minst når det kommer til motivasjon. Husker en gang for mange år siden jeg var med i vektklubben, hvor det var «biggest looser» tråder. Det ble regnet ut i fra prosentdel i forhold til vekt hvor mye en gikk ned hver uke. Det var veldig spennende og vi heiet på hverandre. Føltes som å være en del av et lag. Skulle ønske vi hadde noe lignende her. Jeg vet ikke hvordan de tabellene fungerte til å kunne starte opp selv. Anonymkode: 83be5...411 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #84 Skrevet 25. januar 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig i dette! Det er det som er så vanskelig, å finne noen man er på samme nivå med, ikke minst når det kommer til motivasjon. Husker en gang for mange år siden jeg var med i vektklubben, hvor det var «biggest looser» tråder. Det ble regnet ut i fra prosentdel i forhold til vekt hvor mye en gikk ned hver uke. Det var veldig spennende og vi heiet på hverandre. Føltes som å være en del av et lag. Skulle ønske vi hadde noe lignende her. Jeg vet ikke hvordan de tabellene fungerte til å kunne starte opp selv. Anonymkode: 83be5...411 Jeg er med i noe lignende, en snapgruppe startet for termingruppa da jeg fikk førstemann. Veldig fint selv om effekten ikke er like sterk som av en fysisk gjeng. Anonymkode: d8136...8dc 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #85 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er med i noe lignende, en snapgruppe startet for termingruppa da jeg fikk førstemann. Veldig fint selv om effekten ikke er like sterk som av en fysisk gjeng. Anonymkode: d8136...8dc Så heldig du er! Anonymkode: 83be5...411 1
Debydoo Skrevet 25. januar 2022 #86 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvordan har du tenkt å gjøre det da? Anonymkode: 83be5...411 Jeg har fått med meg menyen i 2 uker kunne vært noe om fler kunne vært med ? 😊 en ig kontoen kunn for de som skulle vært med ??? Jeg vet ikke jeg er bare så motivert 😄 Jeg har hatt en PT før som og menyen var egentlig det å spise 3 like måltider ila dagen. Protein /bulgur eller byggrisen og grønsaker ... men i dems programm så er det shake..noe jeg egentlig ikke er så fan av... men skal prøves 👍😄
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #87 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Savner å være et lag som dem. Som motiverer kosthold og trening, oppturer og nedturer. Anonymkode: 83be5...411 Enig! Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke finnes slike tilbud. Jeg har i hvert fall ikke kommet over dem. Det finnes kostholdsklubber og personlige trenere, men jeg trenger noen som kan gi meg hele pakka for det er så innmari vanskelig å motivere meg for alt dette på egen hånd. Anonymkode: 5d175...4ee
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #88 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kostholdsplanen dems er jo helt ræva. Man trenger ikkr å droppe litt saus og poteter når man trener så hardt. Skyr er næringsfattig, det inneholder ingen sukker bare aspartam derfor ingen energi, det er så ultrapasturisert at all næringen er ødelagt vekk. Og proteinshake er bare syntetisk dritt. Spis normalt bare sunt. Få i deg ekte næring. Hun ene spiste jo ikke etter treninga engang skulle bare drikke vann. Idiotisk. For å lykke med treninga skal man spise normalt bare sunt og variert. Dem får jo ikke i seg nok energi. Anonymkode: 47da0...c55 Det er alltid delte meninger om kostholdsplaner... Man vil aldri få en fasit på hva som er riktig eller hva som er "ræva"... Men det å følges opp av ernæringsfysiolog og andre profesjonelle er ofte tryggere og basert på forskningsstøttet informasjon, enn å følge random brukere av SoMe. Anonymkode: d791a...928 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #89 Skrevet 25. januar 2022 Debydoo skrev (2 timer siden): Jeg har fått med meg menyen i 2 uker kunne vært noe om fler kunne vært med ? 😊 en ig kontoen kunn for de som skulle vært med ??? Jeg vet ikke jeg er bare så motivert 😄 Jeg har hatt en PT før som og menyen var egentlig det å spise 3 like måltider ila dagen. Protein /bulgur eller byggrisen og grønsaker ... men i dems programm så er det shake..noe jeg egentlig ikke er så fan av... men skal prøves 👍😄 Det er herlig å høre du er motivert, det er jeg også. Men å spise likt som andre i flere uker tror jeg kan bli vanskelig. Jeg tenker det må være fokus på at man holder seg innenfor et kaloribudsjett, og med mål om hvor mye aktivitet også avgi resultater til hverandre feks ukentlig og motivere hverandre daglig for trening og mat?:) Anonymkode: 83be5...411
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #90 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig! Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke finnes slike tilbud. Jeg har i hvert fall ikke kommet over dem. Det finnes kostholdsklubber og personlige trenere, men jeg trenger noen som kan gi meg hele pakka for det er så innmari vanskelig å motivere meg for alt dette på egen hånd. Anonymkode: 5d175...4ee Ja, det er nettopp det. Altså, de sier det i programmet også, at det er ensomt i hverdagen, men de har hverandre å snakke med av og til. Vil tro det hjelper veldig. Anonymkode: 83be5...411
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #91 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig! Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke finnes slike tilbud. Jeg har i hvert fall ikke kommet over dem. Det finnes kostholdsklubber og personlige trenere, men jeg trenger noen som kan gi meg hele pakka for det er så innmari vanskelig å motivere meg for alt dette på egen hånd. Anonymkode: 5d175...4ee På mitt treningssenter kan man både bestille pt og kostholdsveiledning. Så det finnes steder man får «hele pakka». Anonymkode: bbd7e...241
Debydoo Skrevet 25. januar 2022 #92 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er herlig å høre du er motivert, det er jeg også. Men å spise likt som andre i flere uker tror jeg kan bli vanskelig. Jeg tenker det må være fokus på at man holder seg innenfor et kaloribudsjett, og med mål om hvor mye aktivitet også avgi resultater til hverandre feks ukentlig og motivere hverandre daglig for trening og mat?:) Anonymkode: 83be5...411 Ja så klart👍😊
Inwe Skrevet 25. januar 2022 #93 Skrevet 25. januar 2022 Hjelper ikke helt for maten, men om dere vil ha noen til å pushe dere på trening så begynn med CrossFit. Folk på alle slags nivåer pusher hverandre og gjør hverandre bedre. Den økta de trente på 16 ukers helvete i går kunne like gjerne vært satt opp på mitt crossfitsenter. 1
Debydoo Skrevet 25. januar 2022 #94 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er alltid delte meninger om kostholdsplaner... Man vil aldri få en fasit på hva som er riktig eller hva som er "ræva"... Men det å følges opp av ernæringsfysiolog og andre profesjonelle er ofte tryggere og basert på forskningsstøttet informasjon, enn å følge random brukere av SoMe. Anonymkode: d791a...928 Presis 😊😊
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #95 Skrevet 25. januar 2022 Inwe skrev (1 time siden): Hjelper ikke helt for maten, men om dere vil ha noen til å pushe dere på trening så begynn med CrossFit. Folk på alle slags nivåer pusher hverandre og gjør hverandre bedre. Den økta de trente på 16 ukers helvete i går kunne like gjerne vært satt opp på mitt crossfitsenter. Jeg bor ut i distriktet, har ikke tilgang på slikt her. Men har kjøpt mye utstyr for å ha hjemme. Mangler litt ser jeg, men kommer langt med det jeg har. Anonymkode: 83be5...411
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #96 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): På mitt treningssenter kan man både bestille pt og kostholdsveiledning. Så det finnes steder man får «hele pakka». Anonymkode: bbd7e...241 Følger de deg opp i chattegrupper og tar kontakt på fritiden og hører hvordan det går også? Anonymkode: 5d175...4ee
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #97 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Følger de deg opp i chattegrupper og tar kontakt på fritiden og hører hvordan det går også? Anonymkode: 5d175...4ee Jeg har ikke benyttet meg av tilbudet, men du får det du betaler for vil jeg tro. Ønsker du hyppig telefonkontakt, kan du sikkert bestille det. Chatting om vektnedgang, trening og kosthold er kvinneguiden ganske grei til syns jeg egentlig. Anonymkode: bbd7e...241
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #98 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Chatting om vektnedgang, trening og kosthold er kvinneguiden ganske grei til syns jeg egentlig. Vi er alt for spredt i motivasjon og innsats og til å komme med resultater/tilbakemeldinger. Blir for åpent, få som føler seg forpliktet. Anonymkode: fecbc...0ac
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #99 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er alt for spredt i motivasjon og innsats og til å komme med resultater/tilbakemeldinger. Blir for åpent, få som føler seg forpliktet. Anonymkode: fecbc...0ac Jeg har hatt god nytte av «vi som skal ned i vekt før..»-trådene, inkludert diskusjonstråden som hører til. Gått ned masse og følt meg forpliktet til å føre inn resultatene der. Men man må jo ha litt indre motivasjon også ja, men det tror jeg man trenger for å klare å gjennomføre selv om man har en gruppechat utenom.. Anonymkode: 8083e...0c6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #100 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt god nytte av «vi som skal ned i vekt før..»-trådene, inkludert diskusjonstråden som hører til. Gått ned masse og følt meg forpliktet til å føre inn resultatene der. Men man må jo ha litt indre motivasjon også ja, men det tror jeg man trenger for å klare å gjennomføre selv om man har en gruppechat utenom.. Anonymkode: 8083e...0c6 Jeg har også gått ned mye og følt meg forpliktet til å føre inn resultater i de trådene. Men det er ikke derfor jeg har klart å gå ned i vekt. Anonymkode: fecbc...0ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå