Gå til innhold

Ever Wondered Which Decade You Really Belong In? Just Eat Some Food To Find Out

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

https://www.buzzfeed.com/shakirahazwani2812/your-random-food-choices-will-reveal-which-decade-72f66dyked?epik=dj0yJnU9cDlaM20xN2luLWtUSmVybUFQRjhEWTRIOGVWaTFDOWEmcD0wJm49RUh0NFZneGlMRjBJS1FFd1duM3gtdyZ0PUFBQUFBR0hjbHg0

The '90s
You belong in the '90s! You would thrive in the era of grunge music, flannel shirts, and clear electronics. You appreciate poetry, and you aren't afraid to say what you really feel!

Savner faktisk 90 tallet, det var en fin tid før  den digitale verden tok overhånd. 
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The '90s

Skrevet

90 tallet her også, som det burde være siden jeg vokste opp på 90 tallet 😄 

Skrevet

90-tallet. Hadde jo unge-ungdomstiden der. Men blir flere ganger bedt om å velge mellom fire ting, hvor jeg ikke fristes av noen av dem...😉

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (7 minutter siden):

90-tallet. Hadde jo unge-ungdomstiden der. Men blir flere ganger bedt om å velge mellom fire ting, hvor jeg ikke fristes av noen av dem...😉

Samme her med det med ost på

Skrevet (endret)
Cid skrev (3 minutter siden):

Samme her med det med ost på

For meg var det først og fremst dessertene 😉 (hvor jeg ikke har lyst på noen av dem...)

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

For meg var det først og fremst dessertene 😉

Hehe

• 3 måneder senere...
Skrevet
The '90s
You belong in the '90s! You would thrive in the era of grunge music, flannel shirts, and clear electronics. You appreciate poetry, and you aren't afraid to say what you really feel!
white red and black cassette tape
Skrevet
Entern skrev (22 minutter siden):
The '90s
white red and black cassette tape

For et kjekt tiår :rodmer: Får ikke jeg 90 tallet så blir jeg skuffa gitt

Skrevet
AthenaRavenLuna skrev (På 10.1.2022 den 21.32):

https://www.buzzfeed.com/shakirahazwani2812/your-random-food-choices-will-reveal-which-decade-72f66dyked?epik=dj0yJnU9cDlaM20xN2luLWtUSmVybUFQRjhEWTRIOGVWaTFDOWEmcD0wJm49RUh0NFZneGlMRjBJS1FFd1duM3gtdyZ0PUFBQUFBR0hjbHg0

The '90s

Savner faktisk 90 tallet, det var en fin tid før  den digitale verden tok overhånd. 

Så enig med deg, store deler av barndommen min var på 90 tallet og det er jeg veldig glad for siden jeg da vokste opp uten internett eller sosiale medier, eneste teknologiske jeg holdt på med var Super Nintendo 😅

Skrevet

The '70s

Skrevet
Cid skrev (På 11.1.2022 den 3.49):

90 tallet her også, som det burde være siden jeg vokste opp på 90 tallet 😄 

Wow jeg hadde glemt at jeg tok testen i januar, begynner å få dårlig hukommelse jeg 😆

Skrevet
The '80s 
You belong in the '80s! You would thrive in the era of big hair, loud music, and Members Only jackets. You're not afraid to stand out in a crowd, and you always make great first impressions!

sier som @EnternHey Hey HeYY
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...