Gjest høstdamen Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Har dere flinke damer noe tips til norske sanger som kan synges av solist i kirke? har funnet en sang-Andrew Loyd Webber, men vil gjerne ha to solistsanger og da vil jeg at den andre skal være en norsk.
tordivel Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Kanskje veldig originale sanger, men jeg synes de er fine da. Jahn Teigen-Det vakreste som fins Jørn Hoel-Har en drøm
Gjest Olava Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Hva med "Jeg elsker deg" av Edvard Grieg? Hvis du i det hele tatt liker eldre klassisk musikk, kan jeg sende flere forslag. Jeg har sunget i mange brylluper, og en gang ble jeg bedt om å synge "Time to say goodbye"...... Det skulle være en overraskelse fra brudgommen til bruden, men han mente ikke å si goodbye. Han måtte bare ha en sang av Andrea Boccelli, og dette var den eneste det gikk an å skaffe noter på, fikk nemlig bare én dags varsel... Den andre han ønsket var "Sommernatt ved fjorden". Den er også fin, men ikke alle ville godkjent den i kirken.
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Har dere flinke damer noe tips til norske sanger som kan synges av solist i kirke? har funnet en sang-Andrew Loyd Webber, men vil gjerne ha to solistsanger og da vil jeg at den andre skal være en norsk. ← Hvilken Lloyd-Webber sang er det du har funnet da?
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 Eg syns "Gje meg handa di ven" og "Mysteriet deg" er utruleg vakre!!
tuji Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Duger svensk? "Säg det igen" av Lisa Nilsson er til å grine av - helt nydelig. Jeg har sunget den i flere bryllup selv, og blir helt på gråten hver gang
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Hva med "Jeg elsker deg" av Edvard Grieg? Hvis du i det hele tatt liker eldre klassisk musikk, kan jeg sende flere forslag. Jeg har sunget i mange brylluper, og en gang ble jeg bedt om å synge "Time to say goodbye"...... Det skulle være en overraskelse fra brudgommen til bruden, men han mente ikke å si goodbye. Han måtte bare ha en sang av Andrea Boccelli, og dette var den eneste det gikk an å skaffe noter på, fikk nemlig bare én dags varsel... Den andre han ønsket var "Sommernatt ved fjorden". Den er også fin, men ikke alle ville godkjent den i kirken. ← Jeg er veldig glag i klassisk musikk, og skal sannsyligvis ha Edvard Grieg som utgangsmarsj.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #8 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg er veldig gla i klassisk musikk, og skal sannsyligvis ha Edvard Grieg som utgangsmarsj. ←
Gjest høstdamen Skrevet 19. oktober 2005 #9 Skrevet 19. oktober 2005 Nei nå roter jeg fælt her,prøver på nytt jeg
Gjest høstdamen Skrevet 19. oktober 2005 #10 Skrevet 19. oktober 2005 Hva med "Jeg elsker deg" av Edvard Grieg? Hvis du i det hele tatt liker eldre klassisk musikk, kan jeg sende flere forslag. Jeg har sunget i mange brylluper, og en gang ble jeg bedt om å synge "Time to say goodbye"...... Det skulle være en overraskelse fra brudgommen til bruden, men han mente ikke å si goodbye. Han måtte bare ha en sang av Andrea Boccelli, og dette var den eneste det gikk an å skaffe noter på, fikk nemlig bare én dags varsel... Den andre han ønsket var "Sommernatt ved fjorden". Den er også fin, men ikke alle ville godkjent den i kirken. ← Er veldig gla i klassisk musikk og kommer nok til å velge Edvard Grieg som utgangsmarsj
Gjest høstdamen Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Takker for tipsene. Skal ha "All i ask of you" Veslo: er ikke sangen"gje meg handa di-en sang som blir mye brukt i begravelse? Syntes selv den sangen er flott ,men har vært i begravelse hvor denne er blitt spilt-så den blir nok ikke aktuell. Et til dere
kitekatt Skrevet 19. oktober 2005 #12 Skrevet 19. oktober 2005 Har dere flinke damer noe tips til norske sanger som kan synges av solist i kirke? har funnet en sang-Andrew Loyd Webber, men vil gjerne ha to solistsanger og da vil jeg at den andre skal være en norsk. ← "I ditt smil" av sissel kyrkjebø
Gjest Olava Skrevet 20. oktober 2005 #13 Skrevet 20. oktober 2005 Øh...., hva menes med "Edvard Grieg til utgangsmarsj"? Han har skrevet mye....men hvilken "låt" tenker dere på? Er bare nysgjerrig!!!
kitekatt Skrevet 20. oktober 2005 #14 Skrevet 20. oktober 2005 "I ditt smil" av sissel kyrkjebø ← sorry...gikk gjennom teksten nå og den er kanskje ikke helt passende
kitekatt Skrevet 20. oktober 2005 #15 Skrevet 20. oktober 2005 Har dere flinke damer noe tips til norske sanger som kan synges av solist i kirke? har funnet en sang-Andrew Loyd Webber, men vil gjerne ha to solistsanger og da vil jeg at den andre skal være en norsk. ← CC Cowboys hadde noen søte sanger husker jeg...
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #17 Skrevet 20. oktober 2005 Prøysen: Mitt hjerte er ditt. Riktig at Gje meg handa di også brukes i begravelser, men det er en nydelig melodi. Jeg synes den godt kan brukes i bryllup og. Var i et bryllup der "Unforgettable" ble sunget, og det var helt nydelig. Riktignok ikke norsk, men det er jo et forslag.
Gjest høstdamen Skrevet 20. oktober 2005 #18 Skrevet 20. oktober 2005 Øh...., hva menes med "Edvard Grieg til utgangsmarsj"? Han har skrevet mye....men hvilken "låt" tenker dere på? Er bare nysgjerrig!!! ← Edvard Grieg har jo flere en en sang ja , men den vi skal ha heter "bryllupsdag på Trollhaugen
Gjest høstdamen Skrevet 20. oktober 2005 #19 Skrevet 20. oktober 2005 Prøysen: Mitt hjerte er ditt. Riktig at Gje meg handa di også brukes i begravelser, men det er en nydelig melodi. Jeg synes den godt kan brukes i bryllup og. Var i et bryllup der "Unforgettable" ble sunget, og det var helt nydelig. Riktignok ikke norsk, men det er jo et forslag. ← Skal se å få hørt på den til Alf Prøysen, har sansen for tekstene hans. Har faktisk tenkt litt på "Unforgettable", så vi får se .TAkk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå