AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har en forlovelsesring i hvitt gull men liker egentlig best giftering i gult gull. Men sammen blir det kræsj synes jeg. Synes ikke de passer sammen. Så leker med tanken på å kjøpe flere gifteringer så jeg kan variere fargen mellom gult gull, hvit gull, og kanskje ha en i platina i tillegg. Blir det veldig idiotisk? Anonymkode: c72a6...64c
NiceOrNothing Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en forlovelsesring i hvitt gull men liker egentlig best giftering i gult gull. Men sammen blir det kræsj synes jeg. Synes ikke de passer sammen. Så leker med tanken på å kjøpe flere gifteringer så jeg kan variere fargen mellom gult gull, hvit gull, og kanskje ha en i platina i tillegg. Blir det veldig idiotisk? Anonymkode: c72a6...64c Jeg tenker at det er et typisk ilandsproblem . Trodde man hadde en giftering bare, Mn vi lever jo i et fritt land , å gjør som man vil ☺️ 10
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Dummeste jeg noen gang har hørt. Anonymkode: 069a6...a8b 15
Zooey Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 (endret) Ja, det synes jeg egentlig. Poenget er jo at ringene du har skal føles spesielle og jeg tror det vil føles mindre spesielt hvis du har såpass mange forlovelses- og gifteringer 😅 Hvis du foretrekker gult gull, bytt forlovelsesringen så det matcher? Endret 10. januar 2022 av Zooey 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #5 Skrevet 10. januar 2022 Utrolig merkelig. Gifteringen skal jo ikke være som et hvilket som helst annet smykke. Anonymkode: 243ad...ba5 6
Crazydoglady Skrevet 10. januar 2022 #6 Skrevet 10. januar 2022 Greit nok å skaffe en man liker godt, men å variere? Nei, fet høres litt spesielt ut. Man har én giftering. Og enda mer spesielt blir det jo med tanke på at du uttrykker at du ikke liker denne ringen så godt, du vil heller ha en i gult gull. Utover det, gjør akkurat som du vil så lenge dere har råd og det passer dere å gjøre det🙂
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #7 Skrevet 10. januar 2022 Det er ganske tullete 😅 Anonymkode: 5300c...e1b 2
Mezzosoprena Skrevet 10. januar 2022 #8 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har en forlovelsesring i hvitt gull men liker egentlig best giftering i gult gull. Men sammen blir det kræsj synes jeg. Synes ikke de passer sammen. Så leker med tanken på å kjøpe flere gifteringer så jeg kan variere fargen mellom gult gull, hvit gull, og kanskje ha en i platina i tillegg. Blir det veldig idiotisk? Anonymkode: c72a6...64c Ja! 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #9 Skrevet 10. januar 2022 Det er helt tullete ja. Da kan du vel heller kjøpe deg en annen ring? Man har én giftering som symbol på ekteskapet. Anonymkode: ba593...cc7 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #10 Skrevet 11. januar 2022 Ja, det syns jeg var tullete Her løste jeg det ved å bruke forlovelsesringen i hvitt gull på venstre hånd, og gifteringen på høyre trenger ikke være mer komplisert. Anonymkode: 793a5...bef 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #11 Skrevet 11. januar 2022 Jepp, virker litt som at du er gift med flere eller er enke elns. Anonymkode: ac63a...e55 4
Strange Doll Skrevet 11. januar 2022 #12 Skrevet 11. januar 2022 Det høres veldig merkelig ut. Hvilken skal du velge på bryllupsdagen da?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 God idé for de polyamorøse, når det en gang i fremtiden blir lov å gifte seg med flere.. Anonymkode: 03970...255 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #14 Skrevet 11. januar 2022 Som de fleste andre, så synes jeg det høres rart ut å ha flere gifteringer. Men på den andre siden - ingen bryr seg vel om hva slags ringer du går med uansett? Med mindre du snakker om det til folk at du har flere gifteringer, så tror jeg ikke at noen vil registrere det en gang. Hvis de i det hele tatt merker at du bytter ringer, så tenker de kanskje at du ikke har giftering - men bare «vanlige» ringer? Hvis du vil ha flere ringer, kjør på. Anonymkode: 06ac7...4b5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #15 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har også forlovelsesring i hvitt gull, og to gifteringer, en glatt og en med små diamanter. Disse er riktignok i gult gull, fordi jeg synes det blir mest giftering, men jeg varierer faktisk på tre/fire måter: forlovelsesring og giftering med diamanter på samme finger (høyre hånd), disse går ganske fint sammen fordi gull mot sølv ikke blir så tydelig her som med den glatte gifteringen forlovelsesring på venstre ringfinger og diamantgiftering på høyre forlovelsesring på venstre og begge gifteringene på høyre (bruker dette oftest) bare glatt giftering Det siste alternativet var noe av grunnen til at jeg ønsket to gifteringer, den glatte kan jeg alltid bruke, på stranda, på ferie etc uten å bekymre meg, mens de to andre er jeg mer forsiktig med. Anonymkode: 2a0ad...6d6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #16 Skrevet 12. januar 2022 Min giftering i hvitt gull ble for liten, så da byttet jeg til en i gult gull. Problem solved Anonymkode: 62d10...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå