Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Horten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg noe nå i en av landets største byer. Her er jeg vant til at alt er tilgjengelig og alt er mulig. Vi har alle butikker som trengs, et variert kulturtilbud på store scener, festivaler, en stor handlegate, flere parker og rekreasjonsområder, store lekeplasser, et bredt fritidstilbud til barn og unge.

Neste år flytter jeg litt motvillig til Horten og har vært der et par ganger tidligere. Alt virker så... mindre attraktivt. Handlegaten var 50 m lang, kinoen var bitteliten, de hadde ikke Obs.

Er det bedre å bo der enn hva jeg fikk inntrykk av? Eller må man reise til Tønsberg hver gang man vil oppleve noe? 

Anonymkode: 13672...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men Horten er den eneste av de fire vestfoldbyene som ikke har togstasjon i byen. Må ta bussen ut til Skoppum først.

Anonymkode: d9699...77d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke, men Horten er den eneste av de fire vestfoldbyene som ikke har togstasjon i byen. Må ta bussen ut til Skoppum først.

*fem Vestfoldbyene

Skrevet

Lurer på det samme! Stort variert kulturtilbud tror jeg du kan se langt etter i en så liten by. Men "surprice me" :) Tror man må like småbylivet, et roligere liv. Nærhet til sjøen er også noe jeg liker. Men håper flere vil svare på denne tråden:) 

Anonymkode: e70bc...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...