AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Må bare spørre jeg.. har sykehustime imorgen, så skal spørre da og. Idag har jeg hatt mye vondter, murringer, nedpress, trøtt og hele pakka. Jeg sovna i en times tid, men våkna av at det stakk «inni» underlivet. Babyen rørte seg ikke, og dette er ikke bekkenløsning da jeg allerede sliter med det 😛.. aldri opplevd denne type stikk. Var som om det stakk i livmorhalsen, om det gir mening? Noen som har opplevd lignende? Uvi har jeg ikke, sjekket for det og Anonymkode: e500a...028
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Stikker hver dag her, uke 38 Anonymkode: 94665...385
1Cecilie Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 Jeg følte at jeg ble knivstukket down-town, da jeg var gravid. Det begynte i første semester og det varte til siste slutt. HELT grusomt...! Er det sånn type stikk? Altså at du føler deg stikket med noe skarpt liksom?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 1Cecilie skrev (13 minutter siden): Jeg følte at jeg ble knivstukket down-town, da jeg var gravid. Det begynte i første semester og det varte til siste slutt. HELT grusomt...! Er det sånn type stikk? Altså at du føler deg stikket med noe skarpt liksom? Tja, ikke slik. For det har jeg mye av om jeg går eller slikt. Men dette var 10-15 stikk etter hverandre i livmorhalsen om det gir mening?😂 Anonymkode: e500a...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå