AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg stusser veldig over par som har levd 10 år sammen som samboere, også står det i avisen som noe stort de har forlovet seg. Jeg får bi smak i munnen. Norske menn er veldig veldig trege. Anonymkode: d6fe4...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Del Skrevet 10. januar 2022 Hvorfor ha hastverk med å gifte seg? Å bo sammen i x antall år er smart. Da blir man virkelig kjent med hverandre! Anonymkode: 7bc6b...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 11. januar 2022 #3 Del Skrevet 11. januar 2022 De fleste forhold er jo slutt etter 7-15 år. Hvorfor gifte seg da. Bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 11. januar 2022 #4 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg tror det er fordi nordmenn er ganske praktiske av seg. Bryllup kan fort bli dyrt, så folk prioriterer leilighet, barn, bil etc. først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 11. januar 2022 #5 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg stusser veldig over par som har levd 10 år sammen som samboere, også står det i avisen som noe stort de har forlovet seg. Jeg får bi smak i munnen. Norske menn er veldig veldig trege. Anonymkode: d6fe4...807 Mer smarte egentlig....hvorfor gifte seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #6 Del Skrevet 11. januar 2022 Om jeg og samboeren bestemmer oss for å gifte oss blir han da i dine øyne en "treg mann" siden vi har vært sammen i 10 år nå. Sannheten er at jeg ikke har ønsket å gifte meg fordi jeg ikke er noe opptatt av giftemål og ikke ønsker å ha bryllup. (Vi ville nok aldri annonsert noe sånt i avisen da) Anonymkode: a3a64...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #7 Del Skrevet 11. januar 2022 Noen av oss ble sammen veldig unge og prioriterte ikke å gifte oss verken som skoleelever, studenter, arbeidsledige, arbeidspendlere etc.. Synes også det var greit å vente til det var økonomisk forsvarlig å feire giftemålet på en grei måte, uten å være avhengig av hjelp fra andre. Vi hadde vært sammen i mer enn ti år da vi forlovet oss. Anonymkode: 853a0...94b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå