AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Del Skrevet 10. januar 2022 Dere som har sett ufo, hva slags farge var det på det lyset som lyser under ufoen da og hvilken farge var det på de lysene som lyste rundt på selve ufoen? Anonymkode: 28fee...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 11. januar 2022 #2 Del Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dere som har sett ufo, hva slags farge var det på det lyset som lyser under ufoen da og hvilken farge var det på de lysene som lyste rundt på selve ufoen? Anonymkode: 28fee...d83 Hvis du tenker på Stjernegris fra Brødrene Dal og Spektralsteinene, så var det vel alle spekterets farger på den 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. januar 2022 #3 Del Skrevet 11. januar 2022 Sølvfarget! Dere tror sikkert jeg er skrullete nå, men da jeg gikk i femte klasse så vi en ufo-lignende sak i luften over skolegården i et friminutt. Den ble hengende der etter at timen var begynt også, og alle glodde på den gjennom vinduet, til læreren kommanderte oss til å følge med i timen i stedet. Dette var på 70-tallet, lenge før dronenes tid, så det kan ikke ha vært noe sånt? Har aldri skjønt hva det egentlig var vi så, og det pussigste av alt? Ingen av oss snakket noensinne om det igjen - enda så uvanlig og merkelig det var! Som om den kollektivt ble glemt, på en måte? Den var avlang, avrundet i begge ender, og helt sølvfarget. Svevde lydløst og uten lys i luften. Ingen "vinduer" eller synlige skjøter eller noe som kunne tyde på dør, luker e.l. Den var ikke så veldig stor. Vanskelig å si størrelsen da den var et godt stykke oppe i luften. Jeg vurderte å ta denne under Anonymbruker knappen, men la gå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2022 #4 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg tror at de kan ha alle varianter av farger/gull/sølv/bronse og i tillegg være usynlig. Jeg har hatt mine opplevelser med "uvanlig syn på himmelen" og mine var sorte. Hadde jeg ikke tilfeldigvis sett opp i himmelen (ettersom jeg lå utendørs og sov den sommeren), så hadde jeg ikke oppdaget dem, for de var lydløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Del Skrevet 14. januar 2022 Ikke identifiserbart. Anonymkode: 2e7bc...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå