Gå til innhold

Pakke fra jollyroom med postnord - lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Har kjøpt noe på jollyroom (07.01.22) og fått ordrebekreftelse med sporing osv. 

De sier de har leveringstid på 1-3 virkedager. Har forståelse for at det ikke skjer noe i helgen. 

Når jeg sporer pakken min hos postnord står det "Vi har mottatt sendingsinformasjon fra avsender, og venter på selve forsendelsen." og det har stått slik siden 07.01.22 kl 1231. Det har altså tilsynelatende ikke skjedd noe i dag. Hos jollyroom står det at pakken er sendt. 

Noen som har bestilt fra jollyroom? (Pakken veier 20kg hvis det har noe å si) Hvor lang tid tok det før du fikk din pakke? Eller hvor lang tid tok det før postnord fikk forsendelsen? 
Gleder meg så mye til pakken kommer, klør inni meg 😁

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte opplevd at det kan ta alt fra noen timer til 3 dager før pakker blir registrert i systemet.

Kommer an på hvor lang tid det tar før firma leverer pakkene inn, og hvor.

Anonymkode: 9952d...6bc

Skrevet

Jeg bestilte noe før jul en gang. Syns det gikk ganske fort, men husker ikke nøyaktig hvor mange dager.

Anonymkode: c154b...a21

Skrevet

Nei, de er raske, hilsen siddis

Anonymkode: e02dc...55d

Skrevet

Har også venta på pakke derfra, sjekka e-post og Postnord-appen min for "moro skyld" 🤪

Jeg bestilte noe fra Jollyroom 31.12.20 (forrige nyttårsaften). 
Ettermiddagen søndag(!) 03.01.21 fikk jeg melding om at den var sendt, og den dukka opp i appen. 
Mandag kl. 8.28 var den under transport i Oslo, kl. 13.58 ble den lasta i Oslo. 
Tirsdag kl. 5.12 kom den fram til "postnordsentralen" ca. en time unna meg (vestlandet). 
Kl. 14.27 samme dag kunne jeg hente den på butikken min. 

Neste pakke bestilte jeg sent på kvelden lørdag 10.04.21. 
Mandag 12.04 kl. 7.51 (!) fikk jeg melding om at den var på vei. 
Men da skjedde det ikke noe før 14.04, da var den under transport i Oslo. 
Så ble den levert i postkassa mi 16.04 kl. 10.24. Så det må ha vært noe lite. 

Jeg vet alle hater Postnord, men pakkene mine har alltid kommet raskt fram når de har vært for store for postkassa. De gangene det har gått treigt, har det vært fordi butikken har brukt lang tid på å pakke. Og Jollyroom ser ut til å være kjappe der. 

Anonymkode: 7e516...663

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...