Gå til innhold

Hvor ville du bodd (i Norge) hvis du kunne velge fritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ville du bodd i Norge hvis du kunne velge? Jobb, familie ol er ikke et tema, kun stedet og hva det har å tilby. 
Og hvorfor velger du dette stedet?

Jeg ville valgt å bo i Ålesund. Fin by med nærhet til fin natur, fjell og fjorder. 

Noen steder i Nord-Norge kunne vært konkurrenter, men vinteren der er for lang. Så mitt valg blir Ålesund :hjerte: 

Anonymkode: 69d3a...98a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oslo.

Anonymkode: 7ff3a...8e6

• Liker 1
Skrevet

Kristiansand 😁 for jeg syns det er vakkert. De har mye fint vær. Ville bodd så midt i byen som mulig, det er min drøm! 

Anonymkode: 3cb7a...d4b

• Liker 3
Skrevet

Kristiansand. Kjempe fin by med masse tilbud til barnefamilier, fin natur, masse badesteder og fin størrelse på byen. Bodde der noen år som student og lengter tilbake.

Anonymkode: 78ca9...cb9

• Liker 3
Skrevet

Oslo, er født og oppvokst der. Bor nå 30 min utenfor. Men er Oslo som er i hjertet mitt. Bare synd at boligprisene der er så høye.

Anonymkode: 74807...fe4

Skrevet (endret)

Stavanger eller der jeg bor nå-

Endret av Balian d'Ibelin
  • Liker 3
Skrevet

Mange steder jeg kunne tenkt meg å bodd k Norge. Er vel bare i Drammen-oslo-Hamar aksen jeg ikke hadde giddet å bo.

Anonymkode: 515e4...7cd

• Liker 1
Skrevet

En plass på sørlandskysten.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Oslo. På grunn av at Oslo har det beste kulturlivet, restauranter, vær, shoppingmuligheter og nærhet til Europa.  

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Oslo. På grunn av kombinasjonen av friluft,  storbyliv og sjø. 

Skrevet

Bergen. Flytter forhåpentligvis i år om jeg får jobb. Været er litt ulempe, men så er jeg vestlending så er godt vant.

Anonymkode: 5170d...906

• Liker 1
Skrevet

Oslo, men det er også mange andre steder som frister.

Skrevet

Oslo. 

Anonymkode: 767ac...613

Skrevet

Lillehammer siden det er både sommer og vinterby. Bodde der i studietiden, elsket det.

Anonymkode: da3ef...4cd

Skrevet

Her jeg bor, Trondheim. Har bodd litt ulike steder i landet, men kommer alltid tilbake hit.

Anonymkode: 7a915...81f

• Liker 1
Skrevet

Bergen. 

Anonymkode: 6d507...7c7

Skrevet

Stavanger❤️

Anonymkode: ba25b...44e

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Usj, vanskelig valg! Jeg ville bodd på Sørlandet eller Vestfold pga klima på sommeren, jeg ville bodd i Oslo pga tilbud om «alt», jeg ville bodd i Ålesund fordi det er en sjarmerende by og kort vei til masse fjell og turmuligheter, jeg ville bodd i Bodø fordi det er kort vei til turterreng og kort over til Lofoten - en naturlig lekegrind. Rett og slett er umulig valg!

Anonymkode: 58a1f...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...