Gå til innhold

Klør ofte på ryggen. Flere som sliter med det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør ofte på ryggen. Ser ikke tørr ut og har ingen utslett/synlige reaksjoner. Flere som sliter med det samme? Har ingen kjente allergier og klør ikke på bein og armer.

Anonymkode: 7b8b4...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler spaghettiskje for å klø, og slikkepott for å smøre, dersom du ikke har noen som gidder å gjøre det for deg 😃

Anonymkode: d98aa...650

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg anbefaler spaghettiskje for å klø, og slikkepott for å smøre, dersom du ikke har noen som gidder å gjøre det for deg 😃

Anonymkode: d98aa...650

Fantastisk 😄

• Liker 1
Skrevet

Jepp. For min del tror jeg det er stressrelatert siden det klør ekstra mye når jeg stresser. Sliter veldig med indre stress. Har aldri reagert på produktene jeg bruker og jeg bruker ikke sterkt parfymerte produkter. Smører meg nesten aldri på ryggen heller siden jeg ikke er tørr der. 

Anonymkode: 6aecd...bd4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp. For min del tror jeg det er stressrelatert siden det klør ekstra mye når jeg stresser. Sliter veldig med indre stress. Har aldri reagert på produktene jeg bruker og jeg bruker ikke sterkt parfymerte produkter. Smører meg nesten aldri på ryggen heller siden jeg ikke er tørr der. 

Alt dette stemmer på en prikk med meg også ❤️ Masse indre stress. Men jeg kunne ønske stresskløen kom et annet, mer lett tilgjengelig sted enn ryggen 😅 Armen f.eks - bring it on!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt dette stemmer på en prikk med meg også ❤️ Masse indre stress. Men jeg kunne ønske stresskløen kom et annet, mer lett tilgjengelig sted enn ryggen 😅 Armen f.eks - bring it on!

Huff, er kjipt det der, altså ♥️ Helt enig, armen hadde vært mye enklere! Haha, jeg har hest og da jeg møkka boksen idag kom plutselig den intense kløen og jeg hadde på tykk vinterjakke og orket ikke dra ned glidelåsen for å klø. Så jeg sto og klødde som en gal mot boksdøra som en hest, haha 😂 Godt ingen så meg! :fnise: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Huff, er kjipt det der, altså ♥️ Helt enig, armen hadde vært mye enklere! Haha, jeg har hest og da jeg møkka boksen idag kom plutselig den intense kløen og jeg hadde på tykk vinterjakke og orket ikke dra ned glidelåsen for å klø. Så jeg sto og klødde som en gal mot boksdøra som en hest, haha 😂 Godt ingen så meg! :fnise: 

Haha, man blir som man omgås, si 😄❤️ Jeg tar atarax medisin innimellom, men den har rød varseltrekant, så jeg tar den bare på kvelden hvis det blir voldsomt.

Skrevet

Jeg får kløe på ryggen når jeg bruker hårprodukter jeg ikke tåler, men du har kanskje forsøkt å bytte? er ikke mange produktene jeg tåler, så straks jeg har vært hos frisøren så er det noen dager med kløe etterpå.

Anonymkode: 44496...f2d

• Liker 1
Skrevet

Bruk mindre vaskemiddel når du vasker klærne. Kanskje du reagerer på vaskemiddelen? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...