AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Jeg synes flere av dusjsåpene fra bl.a dagligevarebutikk lukter så sterkt/mandig, selv om flere har parfyme langt ned eller nederst i ingredienslisten. Er jeg duft sensitiv eller er det flere som synes det samme? Anonymkode: 4034d...42c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Jeg synes ikke det. Har du prøvd Nivea med rose eller appelsin? Anonymkode: a05ff...ac7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg synes ikke det. Har du prøvd Nivea med rose eller appelsin? Anonymkode: a05ff...ac7 Nei, jeg har ikke prøvd de. Det jeg forbinder med Nivea er duften av den blå krukka. Den lukter ikke vondt, men lukter jo litt mye og ikke en duft jeg vil ha med meg i dusjen, selv om jeg har gode minner fra den da jeg var liten Eneste jeg har funnet fra dagligvarebutikk som jeg liker med duft er Johaug shower gel. Lukter godt, og ikke sterkt/mye. Og glycerin er foran vann i ingredienslisten. Før jeg kom over de produktene, så har flere andre shower gels fra andre merker gått i søpla, så skjønner at jeg er kresen/rar Anonymkode: 4034d...42c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1/10/2022 den 19.50): Jeg synes flere av dusjsåpene fra bl.a dagligevarebutikk lukter så sterkt/mandig, selv om flere har parfyme langt ned eller nederst i ingredienslisten. Er jeg duft sensitiv eller er det flere som synes det samme? Anonymkode: 4034d...42c Bruker Lano ( du får en mildere lano og den hvite og blå). Lukter ikke sterkt og nesten det eneste jeg tåler utenom dr.greve! Anonymkode: 81d00...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå