Gå til innhold

Nuppefjerner - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest SnowBells
Skrevet

Er det noen her som kan anbefale en god nuppefjerner? Har en så deilig genserkjole som dessverre har begynt å nuppe som et helvete 🤯

Skrevet

Jeg kjøpte en på Jula jeg er veldig fornøyd med 🙂tror ikke det har så mye å si hvilken du bruker.

Anonymkode: b8c1c...2e9

Skrevet

Jeg har kjøpt mange elektriske nuppe fjernere, og har fått reddet SÅ mange klær! Anbefales på det sterkeste! Er ikke hjemme nå og husker ikke merkene på dem, men de alle 4 er forskjellige og alle fungerer veldig bra! Og har alltid kjøpt de billigste jeg kommer over. En nuppe fjerner er jo en ganske enkel sak/maskin, så hvor mye feil kan det være mellom de forskjellige typene som finnes der ute

Anonymkode: a130a...f5a

Skrevet

Ikke for å være slem eller noe, men hvorfor har du fire?

Anonymkode: 09172...ff9

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke for å være slem eller noe, men hvorfor har du fire?

Anonymkode: 09172...ff9

Fordi jeg har flyttet en del, og har pakket usystematisk og rotete hver gang. Finner de ikke når jeg har trengt dem, og kjøpt ny. Så finner jeg de andre senere 😅 en av de har jeg også fått av mamma, for hun pleier kjøpe 2 av ting, for å gi en til meg 🤷🏼‍♀️ Men hoved grunnen for at jeg har flere, er at jeg er en rotekopp 

Anonymkode: a130a...f5a

Skrevet

Jeg har den fra Steamery og er godt fornøyd med den. Har ikke prøvd noen andre, siden jeg ikke er en rotekopp 😅 Knis, sorry - det var slemt. Men har ikke hatt behov for mer enn den ene så langt. 

Anonymkode: c649c...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...