AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Del Skrevet 10. januar 2022 Har 1 million jeg tenkte å plassere i fond. Tenker hovedsakelig DNB. Har en del i Teknologi A, Aktiv 100 A, Health Care A og Global indeks A. Disse har så langt gått ganske greit, men litt usikker på hvordan jeg best bør fordele pengene. Noen som har erfaring med noen av fondene? Anonymkode: c5acd...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Del Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har 1 million jeg tenkte å plassere i fond. Tenker hovedsakelig DNB. Har en del i Teknologi A, Aktiv 100 A, Health Care A og Global indeks A. Disse har så langt gått ganske greit, men litt usikker på hvordan jeg best bør fordele pengene. Noen som har erfaring med noen av fondene? Anonymkode: c5acd...1ad Ville ha plassert mesteparten i global indeks. DNB Teknologi har underprestert i flere år, og Health Care er en vanskelig bransje, avkastningen har vel vært ganske dårlig. Jeg vet ikke noe om Aktiv 100. Anonymkode: b1c7f...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #3 Del Skrevet 10. januar 2022 Og for å svare på spørsmålet i overskriften: 10% er nok i overkant av det man kan forvente på sikt. Er det en 6-7% de sier? Husk at det har gått veldig bra de siste årene. Det kan godt hende at det kommer noen minusår nå… Anonymkode: b1c7f...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå