Gå til innhold

Flørt over tid - forelsket i han, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt en langvarig flørt med en veldig fin fyr - og jeg er på god vei til å falle for han. «Problemet» er bare at jeg vet ikke om han er forelsket i meg? 
Hvordan kan jeg gå fram, gi han noe sånn at han skjønner hva jeg vil, uten å skremme han? 
Håper dere skjønte hva jeg mente, vet ikke om jeg forstår det selv engang 😓

Anonymkode: d8c12...2cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med å være ærlig å si det? Du kan uansett ikke tvinge han til å føle noe for deg hvis han ikke gjør det.  Inviter han ut og fortell det. 

Hvis dere har hatt sex og han ikke er interessert og du holder på å bli forelsket så pass deg fra å havne i ett hekt. Det er noe svineri og komme ut av. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden):

Hva med å være ærlig å si det? Du kan uansett ikke tvinge han til å føle noe for deg hvis han ikke gjør det.  Inviter han ut og fortell det. 

Hvis dere har hatt sex og han ikke er interessert og du holder på å bli forelsket så pass deg fra å havne i ett hekt. Det er noe svineri og komme ut av. 

Ja jeg har tenkt på at jeg burde si det, men så enkelt og ærlig altså? Jeg er forelska i deg?😬 Jeg trenger jo svaret, for å kunne gå videre, enten med han eller uten 😓 Og kan jo hende han trenger bekreftelsen fra meg og, en av oss må si noe føler jeg.. Ikke hatt sex enda nei..Og ikke minst, hvorfor flørte så lenge hvis man ikke vil noe mer?🤔

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden):

Hvordan unngå hekt?

Anonymkode: c04d7...32f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan unngå hekt?

Anonymkode: c04d7...32f

I dette tilfellet si hva du føler. Føler han ikke det samme så. Så si at da er vi ikke på samme side i boka. Lykke til videre og kom deg bort. 

• Liker 3
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (36 minutter siden):

I dette tilfellet si hva du føler. Føler han ikke det samme så. Så si at da er vi ikke på samme side i boka. Lykke til videre og kom deg bort. 

Føler ikke at dette er hekt, det har vært gjensidig flørting over lang tid…Men må bare få sagt noe snart, klarer ikke holde det inne lenger..Svarte deg lenger opp i tråden ☺️ ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Føler ikke at dette er hekt, det har vært gjensidig flørting over lang tid…Men må bare få sagt noe snart, klarer ikke holde det inne lenger..Svarte deg lenger opp i tråden ☺️ ts 

Nei ikke sikkert du er hekta men kan fort ende der. Har du flax så er det gjensidig. Håper det for din del.

Skrevet

Takk for svar, håper på det jeg også 🤞🏻

Skrevet

Finn fort ut om han har følelser for deg. Viss ikke/eller om han er nølende, må du si takk og farvel. Hardt og brutalt, men hekt er helt grusomt. 

Anonymkode: 2e7af...1e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Finn fort ut om han har følelser for deg. Viss ikke/eller om han er nølende, må du si takk og farvel. Hardt og brutalt, men hekt er helt grusomt. 

Anonymkode: 2e7af...1e6

Men når dette har pågått over flere mnd, skulle jo tro han er interessert da? Brukt god tid på å bli kjent..Men ja, er vel forskjell på interessert og følelser for hverandre, men..Jeg føler meg forelska selv, hekt har jeg aldri erfart tror jeg..ts

Skrevet

Du kan jo bare si det så enkelt som at du syns han er en veldig hyggelig og flott fyr, og at du liker han veldig godt. Men at du ser for deg at en flørt potensielt skal føre til noe mer, og at dersom dere skal fortsette dette, så må du vite om han eventuelt tenker det samme. At du rett og slett et ute etter et potensielt forhold på sikt. :)

Anonymkode: da2ef...f9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du kan jo bare si det så enkelt som at du syns han er en veldig hyggelig og flott fyr, og at du liker han veldig godt. Men at du ser for deg at en flørt potensielt skal føre til noe mer, og at dersom dere skal fortsette dette, så må du vite om han eventuelt tenker det samme. At du rett og slett et ute etter et potensielt forhold på sikt. :)

Anonymkode: da2ef...f9b

Ja det høres så «lett» ut å si det 🙊 Jeg vil ikke ta det på melding eller over tlf, må nok ta det ansikt til ansikt 😏 Ikke lett det der, vil jo ikke skremme han..Vil bare vise han at jeg er interessert i mer ☺️ Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det høres så «lett» ut å si det 🙊 Jeg vil ikke ta det på melding eller over tlf, må nok ta det ansikt til ansikt 😏 Ikke lett det der, vil jo ikke skremme han..Vil bare vise han at jeg er interessert i mer ☺️ Ts

Da gjør du det da. Du vet selv hva som er riktig for deg. Jeg er selv ikke noe fan av "jeg er forelska i deg" opplegget. Tror det er lett å bli skremt og da er hele opplegget litt unødvendig. Du kan sikkert si det uten å være så ekstrem. 

Anonymkode: a3c65...a47

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da gjør du det da. Du vet selv hva som er riktig for deg. Jeg er selv ikke noe fan av "jeg er forelska i deg" opplegget. Tror det er lett å bli skremt og da er hele opplegget litt unødvendig. Du kan sikkert si det uten å være så ekstrem. 

Anonymkode: a3c65...a47

Ja jeg vil ikke være ekstrem på noe vis, men bare få fram hvor jeg står og gi han en trygghet på at han hvertfall vet det..Har vel aldri sagt høyt noen gang, åh jeg er så forelska i deg, så det skjer ikke nei..Merkelig hvordan man klarer å gjøre det så komplisert..ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...