AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #1 Skrevet 10. januar 2022 Er det noen som vet i hvilke yrker/bransjer man kan jobbe primært på natt? Men som primært er ukedager og ikke helger? Se vekk i fra helsesektoren, der vet jeg jo det er mye nattarbeid, men interesserer meg ikke for det feltet. Anonymkode: a02ae...c0c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #2 Skrevet 10. januar 2022 Kanskje ikke primært natt, men du kan vel bytte til deg flere nattevakter... Politi, vektere, offshore, helpdesker som er 24/7. Anonymkode: 0369b...c2d 2
Knirke Skrevet 10. januar 2022 #3 Skrevet 10. januar 2022 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det noen som vet i hvilke yrker/bransjer man kan jobbe primært på natt? Men som primært er ukedager og ikke helger? Se vekk i fra helsesektoren, der vet jeg jo det er mye nattarbeid, men interesserer meg ikke for det feltet. Anonymkode: a02ae...c0c Hvilke felt interesserer du deg for, da? Snakker vi ufaglært arbeid, eller jobb som krever utdannelse? Endret 10. januar 2022 av Knirke
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #4 Skrevet 10. januar 2022 Driftsentreprenører på veg i de store byene. Vedlikeholdsarbeidene gjøres hovedsaklig på natten pga. at trafikken er mindre da. Eksempel på firma er Mesta. Anonymkode: 6d244...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #5 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det noen som vet i hvilke yrker/bransjer man kan jobbe primært på natt? Men som primært er ukedager og ikke helger? Se vekk i fra helsesektoren, der vet jeg jo det er mye nattarbeid, men interesserer meg ikke for det feltet. Anonymkode: a02ae...c0c Døgnåpen bensinstasjon. Finnes sikkert også enkelte industribedrifter som kjører døgnkontinuerlig skiftarbeid. Anonymkode: b785a...67b 1
sommermor Skrevet 11. januar 2022 #7 Skrevet 11. januar 2022 Metrologer jobber turnus vet jeg. Jeg vet ikke om de har egne nattevaktstillinger .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå