Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet i hvilke yrker/bransjer man kan jobbe primært på natt? Men som primært er ukedager og ikke helger? 

Se vekk i fra helsesektoren, der vet jeg jo det er mye nattarbeid, men interesserer meg ikke for det feltet.

Anonymkode: a02ae...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke primært natt, men du kan vel bytte til deg flere nattevakter... Politi, vektere, offshore, helpdesker som er 24/7.

Anonymkode: 0369b...c2d

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det noen som vet i hvilke yrker/bransjer man kan jobbe primært på natt? Men som primært er ukedager og ikke helger? 

Se vekk i fra helsesektoren, der vet jeg jo det er mye nattarbeid, men interesserer meg ikke for det feltet.

Hvilke felt interesserer du deg for, da?

Snakker vi ufaglært arbeid, eller jobb som krever utdannelse?

Endret av Knirke
Skrevet

Driftsentreprenører på veg i de store byene. Vedlikeholdsarbeidene gjøres hovedsaklig på natten pga. at trafikken er mindre da. Eksempel på firma er Mesta. 

Anonymkode: 6d244...5bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Døgnåpen bensinstasjon.

Finnes sikkert også enkelte industribedrifter som kjører døgnkontinuerlig skiftarbeid.

Anonymkode: b785a...67b

• Liker 1
Skrevet

Hoteller 

Anonymkode: 584d8...bdb

• Liker 2
Skrevet

Metrologer jobber turnus vet jeg. Jeg vet ikke om de har egne nattevaktstillinger .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...