Gå til innhold

Tror dere sånne kjoler blir trendy i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

01DFA5CD-AA23-4C8F-B72A-136CCCB70DC3.png

Anonymkode: e2e19...396

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det samme som Carrie i SATC? :)   men uansett om det er trendy eller ikke - bruk om du liker :)

Anonymkode: fbbca...c6c

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Håper ikke det, grusom kjole.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det samme som Carrie i SATC? :)   men uansett om det er trendy eller ikke - bruk om du liker :)

Anonymkode: fbbca...c6c

Ikke helt samme men ligner litt :) 

Anonymkode: e2e19...396

Skrevet

Det er en knock off av Dior kjolen Carrie brukte i SATC. Og den versjonen der er lite pen, men originalen er nydelig fortsatt. 

Anonymkode: 48772...42b

• Liker 4
Skrevet

Og ja, jeg troendes blir trendy igjen i og med at flere andre designere har laget newspaper-print plagg nylig (bla. DVF) 

Anonymkode: 48772...42b

Skrevet

Ja. Både avispapirmønsteret som brukeren over nevner og tettsittende kjoler med spagettistropper som er i Y2K stil. 

Anonymkode: eac87...17c

• Liker 3
Skrevet

Hvis dette blir trendy kan jeg umiddelbart konstatere at jeg i nær fremtid blir enda mer utrendy enn jeg allerede er.

Etter å ha lest saken på nrk.no om enorme fjell av ubrukte klær i Chiles ørken har jeg blitt enda mer bestemt på at jeg skal bruke opp klærne mine i skapet og handle bare det jeg trenger. Selv om det betyr å bruke mine gamle skinny jeans, den syv år gamle julekjolen og treningsbuksen fra studietiden (den ser ut til å vare evig).

• Liker 8
Skrevet

Synes den var tøff, jeg. 

Anonymkode: be815...34c

• Liker 1
Skrevet

Bare den ikke er full av Listhaug sitat  kan jeg bruke den.

• Liker 2
Skrevet

Jeg driter i mote, intresserer meg ikke om merkeklær eller hvordan andre går kledd. Kjøper det jeg liker uansett hvordan det ser ut. Det er ikke rart mye blir kastet så mye folk overforbruker klær og mye annet i denne verden. Mange fattige hadde hatt brukt for de klærene som blir kastet. Er trist det skal være så mye ulikheter i denne verden. 

Anonymkode: c1042...250

• Liker 2
Skrevet
Perleugla skrev (På 10.1.2022 den 23.02):

Hvis dette blir trendy kan jeg umiddelbart konstatere at jeg i nær fremtid blir enda mer utrendy enn jeg allerede er.

Etter å ha lest saken på nrk.no om enorme fjell av ubrukte klær i Chiles ørken har jeg blitt enda mer bestemt på at jeg skal bruke opp klærne mine i skapet og handle bare det jeg trenger. Selv om det betyr å bruke mine gamle skinny jeans, den syv år gamle julekjolen og treningsbuksen fra studietiden (den ser ut til å vare evig).

Har du link til den saken? Jeg fant den ikke. Det er jo utrolig kjipt. 

Skrevet
Athena79 skrev (På 10.1.2022 den 19.08):

Håper ikke det, grusom kjole.

Er nok ment for unge damer.

Anonymkode: f3a4b...3e2

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er nok ment for unge damer.

Anonymkode: f3a4b...3e2

Grusom kjole  uansett hvem den er ment for. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes den var tøff, jeg. 

Anonymkode: be815...34c

Enig, superfin kjole. 

Anonymkode: 24aba...6a1

Skrevet

Slike trange kjoler har vel bestandig vært in?🤔

Jeg bruker iallfall slike,men jeg er gammel🤪

Skrevet

Kan egentlig ikke se for meg at den blir det, men husker den moten. 

Anonymkode: b0060...5af

Skrevet

Kjolen er kul. Men dessverre tipper jeg den kommer til å være trendy en kort periode (en sommer) for så være totalt "ut".

Kjøp den om du har lyst, men om du vil handle miljøbevisst så tenk gjerne over hvordan du kan style kjolen slik at den fortsatt kan være et kult plagg i din garderobe i lang tid fremover. Alt som er retro 80/90/00-tallet kommer nok til å være populært noen år til, men er preget av kjappe utskiftninger så greit å være litt bevisst på det.

Anonymkode: a8a8b...124

• Liker 1
Skrevet

Det blir i så fall en mote som kun passer for en liten gruppe mennesker, jeg er over 40 har født to barn og bærer preg av det, det der er åpenbart ikke en kjole som er laget for sånne som meg. Og jeg er på ingen måte spesiell.

Anonymkode: 8ec2c...961

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...