Gå til innhold

Noen som sliter med å få orgasme som har prøvd womanizer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med å få orgasme både på egen hånd og med menn.  Ser det er veldig mye ros til womanizeren.  

Noen med samme problem med meg som har erfaring med den?  Er den å anbefale?  Vurderer å kjøpe den. 

Anonymkode: a656b...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Womanizer gjorde ingenting for meg.. Men Satisfyer pro var en hektisk ny verden. Trodde ikke jeg kunne komme så ofte, og så sterkt 

Anonymkode: c770f...d45

• Liker 1
Skrevet

Womanizer hjalp ikke meg. Hitachi magic wand derimot 🤩

Anonymkode: b16f2...ac0

Skrevet

Womanizer var en dyr flopp.

Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med womanizer! Men jeg har ingen problemer med å få orgasme ellers heller, hverken alene eller med mannen min. Men jeg syns den er ypperlig! 

Skrevet

Men alle slike apparater kan byttes (pengene tilbake) hvis man ikke er fornøyd. Faktisk. :) 

Anonymkode: 136b1...0d8

Skrevet

Jeg prøvde womanizer.  Det ble dessverre en dyr flopp for meg også :( 

Anonymkode: a656b...55f

Skrevet

Har ikke prøvd womanizer, men har satisfyer pro. og den er alt for voldsom så orker ikke bruke den. hvis womanizer er mindre intens så kanskje jeg skal kjøpe den? 

Om du trenger en som har mye kraft så ville jeg gått for satisfyer pro. Den er også billigere.

Skrevet

Jeg hadde aldri opplevd å få orgasme før jeg kjøpte womanizeren i en alder av 22 år :) Helt fantastisk og nå kommer jeg også mye lettere. Definitivt et av mine bedre kjøp!

Om du benytter deg av kondomeriet så får du orgasmegaranti og kan dermed bytte den i et annet klitorisstimulerende leketøy dersom womanizeren ikke er din cup of tea 

Anonymkode: 7e87c...9a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...